Prea multe cuvinte cheie?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua,

Vreau sa fac un magazine online si momentan studiez cum trebuie sa fac nu am cunostinte in domeniu, am cateva intrebari daca ma puteti ajuta:

  1. descrierea produselor sa fie mai mare sau cat mai succinta?cum credeti ca e mai ok din punct de vedere seo?
     
  2. preconizez peste 1000 de produse -cuvintele cheie la ce m-am gandit eu aproape 200 adica la fiecare produs am pus cateva cuvinte, ce am crezut eu ca va cauta un posibil vizitator si studiind si piata, credeti ca e prea mult?cineva mi-a recomandat nu mai mult de 30 dar fiind un magazine de tip market in care gasesti de toate mi se pare destul de dificil 30 de cuvinte cheie, ce parere aveti?

Multumesc.

Deschis 0
SEO Mihaela 9 ani 1 raspuns 1107 vizualizari 0

raspuns ( 1 )

  1. Buna Mihaela,

    Uite cateva detalii care te-ar putea ajuta:
    – Descrieri – pot fi mai mici sau mai mari. As merge undeva in jur de 20-250 cuvinte structurate in: Descriere Principala + Descriere Detalii – vezi un exemplu aici: http://www.thinkgeek.com/product/11f0/?pfm=homepage_Featured_9_11f0 (descrierea din dreapta pozei VS descrierea de sub poze).
    Aces gen de descriere lunga te ajuta sa optimizezi pagina pentru cuvinte predefinite PLUS motoarele de cautare vor identifica si alte oportunitati si iti vor trimite trafic pe alti termeni decat cei pre-definiti (citeste despre Long Tail Keywords)
    – Cuvinte cheie – In mod normal, o pagina trebuie sa fie foarte relevanta pentru un cuvant sau pentru cuvinte foarte apropiate (ex: Poti optimiza o pagina pentru “pix”; “pix 0.7”; “pix 0.7 albastru”; “pix 0.7 albastru cu guma” “pix albastru 0.7 cu guma”; “pix cu mina 0.7 cu guma”… dupa cum observi, munca depusa sa iesi in motoarele de cautare pentru “pix 0.7 albastru cu guma” te ajuta sa te rankezi si pe ceilalati termeni. Deci, ai 1,000 de pagini, ai cel putin 1,000 de cuvinte (1 sau mai multe pentru fiecare pagina).
    Cu privire la alegerea cuvintelor – nu merge dupa ureche, risti sa pierzi timpul de pomana. Trebuie sa cauti, sa gasesti si sa validezi columele de cautari pt cuvintele potrivite fiecarei pagini de produs (ai 1,000 de produse, trebuie sa faci mai mult de 1,000 de cautari de cuvinte – mai mult pntru ca trebuie sa optimizezi si paginile de categorie, taguri, colectii .. etc).

    Daca nu ai mai facut acest lucru inainte, este bine sa mergi la o agentie sa te ajute. Alege bine agentia pentru ca o mare parte din secretul succesului unui magazin sta in planul initial (planul de marketing care inplica toate toate strategiile de aducere a traficului, de optimizare a siteului pentru vanzari.
    ASIGURA-TE ca agentia face cautarea de cuvinte si cere un raport al volumelor de cautari ca sa te asiguri ca: 1) si-au facut treaba; 20 optimizezi pentru cuvinte cu volum; 3) poti continue munca cu alta agentie pe aceeasi directie daca nu esti satisfacuta

    Pentru SEO, cheia succesului este alegerea cuvintelor cheie.
    De EX: pentru 1,000 de pagini, daca aloci 5-10 minute de Keyword research (incluzand anaziza propriu zisa, optimizarea propriu-zisa a paginii, optimizarea pozelor) fiecarui produs, ajungi spre 10,000 de minute – adica in jur de 160 de ore de munca, adica 1 luna de munca pentru 1 persoana.
    In plus, mai adauga cel putin 10-15 minute pe articol pentru a scrie descrierile unice, si ele optimizate pentru cuvintele gasite in analiza.
    Probabil ca poti salva 1/2 sau chiar 1/4 din timpul alocata analizei cuvintelor daca ai variatii ale aceluiasi produs (ex: “pix 0.7 albastru cu guma” vs “pix 0.7 rosu cu guma”); mai poti salva un pic de timp prin formatarea automata a elementelor de optimizare a paginii, dar CEL PUTIN titlurile, descrierile produsului, tagurile sau colectiile si pozele trebuiesc facute la mana, INDIVIDUAL pentru fiecare produs in parte, ca sa maximizezi oportunitatile de trafic.

    Sper sa te ajute.

    E.

Lasă un răspuns

Browse