Platforma tazz by eMAG: vanzari de 13 ori mai mari YoY, in 2020
La 1 an de la rebrandingul Eucemananc in tazz by eMAG, aceasta anunta rezultate puternice si planuri ambitioase pentru urmatorul an. In 2020, platforma de livrare la domiciliu a ajuns la peste 1,2 milioane de instalari ale aplicatiei mobile si peste 500.000 de clienti activi in fiecare luna, fiind cea mai descarcata aplicatie din categoria Food & Drink, anunta tazz by eMAG, intr-un comunicat de presa. Investitiile si proiectele derulate pe parcursul anului trecut au dus la vanzari cu valori de 13 ori mai mari fata de cele din 2019. Mancarea si produsele de baza (de curatenie, articole sportive, cosmetice, produse de ingrijire personala) au inregistrat cele mai mari cresteri.
„Multumim clientilor, restaurantelor si livratorilor pentru increderea acordata unui business nou, local, intr-un an atat de provocator pentru toata lumea. Dincolo de contextul pandemiei, pentru noi a fost un an in care am trecut printr-un rebranding, ne-am schimbat complet tehnologia, ne-am marit echipa de sase ori si am lansat parteneriate foarte puternice care, intr-un final, au generat vanzari de 13 ori mai mari decat in anul precedent. Pentru anul care urmeaza, ambitiile si investitiile sunt si mai mari: ne dorim sa ramanem un partener de baza pentru industrie si sa crestem alaturi de partenerii nostri”, transmite Alin Serban (CEO tazz by eMAG).
In 2021, platforma (care a ajuns la un portofoliu de peste 6.000 de restaurante si magazine partenere) isi propune sa depaseasca pragul de 10.000 de parteneri si sa genereze un volum de vanzari de 8 ori mai mare. Pentru a imbunatati procesul de livrare, tazz by eMAG a introdus posibilitatea acordarii de recenzii si recompense curierilor, care astfel sunt mai motivati sa ofere o experienta din ce in ce mai buna clientilor. Planurile pentru acest an includ cresterea retelei de livratori in toata tara si dezvoltarea unei flote proprii de masini si scutere electrice.
Din investiile de peste 26 milioane lei facute in 2020, cea mai mare parte a mers catre imbunatatirea experientei utilizatorilor (prin intermediul tehnologiei din spatele platformei) si catre imbunatatirea calitatii livrarii. O parte importanta a acestor investitii a mers catre digitalizarea micilor comercianti, care au avut parte de un acces mai facil pe platforma.
In 2021, tazz by eMAG are in plan investitii directionate in imbunatatirea experientei de cumparare (prin intermediul inteligentei artificiale), livrarea din ce in ce mai rapida si extinderea in noi orase. Pentru a sustine in continuare dezvoltarea platformei, tazz by eMAG va angaja anul acesta 100 de specialisti in IT. In prezent, clientii se pot bucura de ofertele tazz by eMAG in 22 de orase: in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Constanta, Brasov, Ploiesti, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Pitesti, Galati, Braila, Resita, Botosani, Targu Mures, Suceava si Roman. Platforma isi propune sa fie prezenta in toate orasele cu o populatie de peste 100.000 de locuitori in urmatorii 3 ani.
Leave a reply