Sephora se axeaza mai mult pe shopping-ul social
Sephora isi extinde initiativele de shopping dincolo de aplicatia proprie si magazinul online, fiind increzatoare ca amatorii de cumparaturi pe Internet vor sa cumpere direct pe platforme ca Instagram, Facebook si TikTok, noteaza qz.com. Comertul social este „o tendinta a viitorului si vrem sa fim pionieri in domeniu si sa fim pregatiti pentru consumatori”, a explicat Carolyn Bojanowski (General Manager of E-Commerce, Sephora), pentru sursa amintita.
In iunie 2020, Sephora si-a lansat un Instagram shop (la scurt timp dupa ce aplicatia a permis companiilor sa-si organizeze magazine digital, in sectiunea Shops). Cei 20 de milioane de fani de pe Insta au putut astfel descoperi si cumpara produse cosmetice direct in aplicatie, fara a mai ajung pe site-ul e-commerce. Bojanowski spune ca lectiile invatate in ultimul an, apropo de comertul social in SUA, indica faptul ca acesta va constitui o evolutie importanta.
Pe langa magazinul de pe Instagram, Sephora face live-streaming, in partneriat cu Facebook, in noua serie Live Shopping Fridays. Din 21 mai incolo, in fiecare vineri, timp de 3 luni, companii celebre din Beauty & Fashion vor gazdui evenimente de shopping live, pe paginile de Facebook proprii sau tab-ul Shop, din aplicatie.
In China, shopping-ul social este la putere, dar in Statele Unite este inca la inceput, deoarece internautii considera ca scrolling-ul pe social media si shopping-ul sunt activitati separate. Sephora crede ca granitele dintre cele doua urmeaza sa fie daramate. „Ne gandim sconstant la comertul social. Stim de la partenerii nostri de la Sephora China si de la partenerii nostri din domeniul comertului social de acolo ca acesta constituie o parte extrem de importanta din experienta de cumparare a consumatorului”, spune Bojanowski.
Leave a reply