Platforma SaaS BigCommerce a introdus Instagram Checkout
Platforma SaaS BigCommerce incearca sa ajunga din urma rivalul Shopify, prin integrarea unui instrument de checkout pentru cumparaturi online pentru Instagram, informeaza fool.com. Prin intermediul acestei optiuni, consumatorii pot achizitiona produse direct de la brand-uri, folosind interfata de mesaje Instagram si evitand redirectionarea pe site-ul fiecaruia. Shopify a batut palma cu Facebook pentru o optiune similara, pe Messenger.
Platforma BigCommerce (care s-a listat recent la Bursa) va putea astfel ajunge la cei peste 1 miliard de utilizatori lunari frecventi ai Instagram (comparativ, Facebook are 2,7 miliarde de utilizatori). Folosind acest nou checkout si celelalte solutii e-commerce proprii, BigCommerce ar putea atrage clienti ale caror brand-uri se muleaza mai bine pe publicul tinta al Instagram. Si s-ar pozitiona bine pe piata, chiar daca deserveste de 15 ori mai putini clienti decat Shopify (care gazduieste 1 milion de magazine online). Continuand comparatia, aceeasi sursa noteaza ca ambele companii au o rata de crestere similara (25%) si Shopify are avantajul de a oferi 4.600 de aplicatii terte pe care comerciantii le pot cumpara din App Store si integra in platforma (compania primind o cota parte din fiecare tranzactie); BigCommerce are doar 600.
Leave a reply