Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Platforma de Influencer Marketing MOCAPP – afaceri de 150.000 €, in 2020

MOCAPP (cea mai avansata platforma digitala pentru campanii de Influencer Marketing) anunta, intr-un comunicat de presa, ca a devenit disponibila pentru brand-uri si agentii, oferindu-le acestora peste 600 de creatori de continut. In acest moment, creatorii de continut prezenti in platforma MOCAPP sunt: 45% bloggeri, 32% vloggeri, 25% modele/Lifestyle, 8% sportive si 7% actori. Cei 600 de influenceri acopera 60 de nise de continut. Aceasta este cea mai mare baza de date cu influenceri din Romania si Republica Moldova.

Pentru 2020, MOCAPP si-a propus un rulaj de peste 150.000 € si dublarea numarului de creatori prezenti in platforma. „In Romania vorbim despre un volum de business estimat la 10 milioane € anul acesta, cu procente de crestere care aproape se dubleaza in fiecare an si peste 2.000 de influenceri relevanti, numar in crestere continua. In acest context, MOCAPP este un proiect care ajuta industria de marketing, devenind un instrument pe care specialistii il pot folosi in fiecare zi”, transmite Florin Grozea (foto, Fondator MOCAPP).

Lansata in 2017 de catre antreprenorul online Florin Grozea, in prezent, MOCAPP a ajuns sa fie proiectul MarTech cu cel mai mare grad de complexitate de pe piata. Aceasta optimizeaza procesele necesare campaniilor online: de la identificarea celor mai potriviti creatori de continut, pana la automatizarea contractelor, analiza de performanta a campaniilor si rapoarte centralizate. „Am ascultat feedback-ul a peste 80 de agentii si peste 400 de profesionisti, in acesti 2 ani de testare a platformei, si am implementat o solutie software care rezolva cele mai mari provocari din nisa Influencer Marketing. Este prima data in Romania cand o platforma MarTech aduce acest nivel de automatizare a campaniilor, iar beneficiile pentru branduri sunt importante: timpii alocati pentru documentarea si selectia Influencerilor, accesul la audiente actualizate, imaginea sintetica asupra campaniilor, generarea automata a rapoartelor”, completeaza Florin Grozea.

Platforma vine in ajutorul companiilor care vor sa lucreze cu influenceri autohtoni prin 3 module:

  • Research si Discovery – accesul rapid si transparent la sute de Influenceri, cu toate statisticile la zi, nise de continut, platforme, audiente si onorarii
  • Implementare si Colaborare – instrumente de comunicare directa intre cele doua parti, de verificare si discutii pe marginea continutului creat pentru campanie, inclusiv timeline general de campanie – totul in conversatii private si criptate
  • Raportare si Analiza – rapoarte automate si analiza pe rezultatele campaniilor derulate de catre echipele de brand

Investitiile in dezvoltarea platformei MOCAPP se vor ridica la 200.000 € pana la finalul anului 2020, iar in etapa urmatoare este vizata utilizarea tehnologiei Machine Learning in cadrul aplicatiei disponibile pentru brand-uri, respectiv lansarea aplicatiei pentru influenceri, inclusiv in versiune mobila. Pentru a se incrie in platforma MOCAPP, creatorii de continut au acces gratuit, iar onorariile pentru participarea la campanii de Influencer Marketing ajung in intregime la acestia. Inscrierea in platforma se face aici.

Companiile, agentiile si freelancerii care deruleaza campanii de marketing pot testa gratuit platforma, timp de 14 zile. Dupa incheierea acestei perioade, accesarea platformei se poate face in 2 variante de abonament: 94 €/luna (pentru 1 brand) sau 230 €/luna (pentru mai multe brand-uri).

Leave a reply