Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Pana in 2020, peste 50% dintre chinezi vor plati pe mobile, la POS

China incepe sa renunte treptat la plata cash, concluzioneaza emarketer.com, pe baza cifrelor care indica faptul ca 577,4 milioane de chinezi (adica 49,6% din populatia tarii) au platit produsele cumparate in magazinele offline, la POS-uri, cu telefonul mobil (cifre extrase dintr-un studiu realizat in octombrie 2019, apropo de ultimele 6 luni din an). In 2020, procentul va fi de 53,5%, iar pana in 2023 – de 60,5%.

In 2019, chinezii care au platit cu smartphone-ul la POS vor reprezenta 61% din totalul persoanelor care fac astfel de plati, in intreaga lume, conform estimarilor sursei amintite, iar China va domina in continuare acest tip de plata, in anii urmatori, urmand ca India sa creasca si ea la acest capitol. „Marsul sustinut al tarii catre o societate lipsita de cash este sprijinit de Alipay (Alibaba) si WeChat Pay (Tencent). Aceste doua principale sisteme de plata au introduscodurile de plata QR in cotidianul consumatorilor”, explica Man-Chung Cheung (Research Analyst eMarketer).

Valoarea tranzactiilor mobile cu coduri de bare (cele mai comune dintre ele avand la baza coduri QR) a ajuns la 21,4 trilioane RMB (3,23 trilioane $) in China, in 2018, conform datelor unui raport marca iResearch Consulting Group („2018 Third-Party Mobile Payment Report”). Cifra reprezinta 11,2% din totalul tranzactiilor mobile realizate via servicii terte, anul trecut. Conform unui raport Ipsos (din mai 2019), cele mai comune locuri in care chinezii platesc cu smartphone-ul la POS sunt: supermarket-urile si magazinele de cartier (62,5%), mall-urile (50,5%) chioscurile stradale (45,8%).

Leave a reply