Peste jumatate dintre cumparatori de pe mobile isi abandoneaza carucioarele la casa, deoarece n-au incredere
In ciuda faptului ca mobile commerce-ul reprezinta 15% din retail-ul online global, doua treimi dintre cumparatorii de pe mobil isi abandoneaza shoppinng cart-urile in procesul de checkout, a dezvaluit un studiu ingrijorator facut de Jumio.
Motivele abandonului sunt: 51% dintre respondenti nu au incredere sa faca efectiv acea achizitie, 47% percep procesul de verificare ca prea lung iar pentru 23% achizitionarea de pe mobil nu functioneaza.
Conform studiului Jumio, “fie ca acestea sunt motive reale, fie ca oamenii isi impun o perioada de reflectie, sunt ingrijorati c-ar trebui sa se intoarca la munca sau nelinistiti de siguranta platii prin m-commerce, este clar ca este nevoie sa se faca mai mult pentru a ne asigura ca m-commerce-ul reprezinta cea mai mare parte din cererea de pe piata evidenta”.
Firesc, compania ofera sfaturi pe care retailerii ar trebui sa le incerce si sa rastoarne aceasta rata ingrijoratoare de abandon a cosului de cumparaturi si sa exploateze complet m-commerce-ul:
- Redu fragmentarea platii
- Fa intai design-ul pentru versiune de mobile
- Pastreaza continurul cosului pentru client
- Doar vizitator sau client? Cunoaste-ti userul!
- Calmeaza fricile clientului.
Leave a reply