Peste 60% dintre afacerile care vand pe Amazon sunt mici si independente
Afacerile mici reprezinta peste 60% dintre sellerii de pe Amazon. Si impreuna, acestea au vandut peste 4,1 miliarde de produse pe platforma de tip marketplace, in 2022, anunta digitalcommerce360.com, citand un raport facut public de catre gigantul online („2022 Small Business Empowerment”). Asta inseamna o medie de 7.800 de produse/minut.
Magazinele individuale de pe marketplace au avut vanzari medii de 230.000 $, anul trecut. Iar cele mai cautate produse vandute de afacerile mici au fost cele din categoriile Sanatate si ingrijire personala, Produse pentru casa, Infrumusetare, Alimente, Imbracaminte & incaltaminte. Satele cu cei mai multi selleri mici si independenti au fost California, Florida, New York, Texas si New Jersey.
„Faptul ca vand pe Amazon a permit sellerilor independent sa angajeze in jur de 1,5 milioane de persoane din SUA. Iar de Sarbatori, in 2022, clientii Amazon au cumparat aproape 500 de milioane de produse de la afacerile americane mici, profitand de investitiile semnificative ale Amazon in traficul clientelar, o experienta de shopping sigura si capacitate de fulfillment si logistica care permit o livrare rapida si comoda”, transmite Dharmesh Mehta (Vice-presedinte Selling Partner Services, la Amazon).
Raportul noteaza ca, desi afacerile mici au succes pe Amazon, 2022 a fost un an dificil pentru toti sellerii de pe marketplace. Motivele? Ratele dobanzilor in crestere si inflatia care a atins niveluri mai mari ca in ultimii aproape 40 de ani.
Leave a reply