Peste 50% din veniturile totale din reclame ale Facebook vin de pe Instagram
Anul acesta, veniturile din reclame pe Instagram vor creste cu 52% YoY pentru compania Facebook, reprezentand – in premiera – peste 50% din veniturile totale din ad-uri (care vor totaliza 50,3 miliarde $), estimeaza expertii emarketer.com. Procentul exact va fi de 52,6% si cresterea va continua si in anii urmatori, atingand 60,9% din totalul de 65,21 miliarde $, in anul 2023. In 2020, veniturile din ad-uri pe Instagram au crescut cu 40,4%, comparativ cu 2019.
Per total, in SUA, veniturile din reclame platite pe Instagram creste mai rapid decat veniturile totale din ad-uri ale Facebook, iar aceasta crestere este determinata de faptul ca tot mai multe branduri e-commerce investesc o parte considerabila din bugetul propriu in reclame online (si in reclame video de tip direct response) si de faptul ca platforma ofera instrumente versatile (feed si Stories) care pot fi folosite in scop comercial si de advertiseri, si de influenceri. Si, chiar daca platforma axata pe fotografii de impact ar putea fi afectata de probleme, in urma criticilor recente apropo de impactul avut asupra utilizatorilor adolescenti, veniturile din reclamele de pe Instagram vor continua sa se indrepte intr-o directie pozitiva, de crestere.
Leave a reply