Pentru magazin online naturist, care ar fi cea mai buna modalitate de promovare: adwords,facebook,e-mail,newsletter ?

Intrebare

Am aplicat din toate aceste modalitati. Nu am inregistrat cresteri spectaculoase ?
Totusi, care ar fi cea mai buna modalitate de promovare a magazinului sau produselor si cam cat sa aloc lunar ?

Multumesc !

Topic deschis 0
Marketing Online Dinu 6 ani 4 raspunsuri 202 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. La multi ani, in primul rand.

    Apoi.. una din micile probleme ce pot apare la magazinele online de produse naturiste este comanda medie mica, asemanatoare cu cea din librariile online sau uneori, depinde de produse (scumpe/ieftine) ati putea atinge comanda medie din sectorul de fashion (120-150 de lei).

    Parte din problema rezulta din volumul mare de comenzi care trebuie sa se inregistreze ca sa ai un canal media eficient. E drept ca si adaosul e mai ok decat in cazul IT&C (procentual), dar per ansamblu, ecuatia profitabilitatii nu iese prea bine cand la fiecare comanda ramai cu doar cativa lei.

    Trebuie sa masori sa poti calcula ROI-ul: venituri(fara costul marfii, doar marginea bruta care iti ramane tie) – costuri / costuri x100 in procente. Analizeaza fiecare canal media in care deja ai investit si vezi care e mai profitabil pentru tine. Investeste acolo mai mult dar nu neglija celelalte canale.

    Promovarea corecta trebuie sa fie facuta pe toate canalele media. Nu doar pe unul. Insa este o problema de resurse. Nu cred ca la intrebarea ta exista un singur raspuns. Putem continua dialogul aici, daca vii cu cifre si date, daca vrei sa fie public si sa invete si altii, sau il putem continua in particular, daca simti nevoia de putina ghidare in domeniul respectiv. Succes in noul an!

  2. Cosmin Daraban

    Depinde mult ce asteptari ai de la campaniile tale si cum “pui problema” (ce mesaje ai in reclamele tale) atunci cand le derulezi.

    Procesul de comanda a unui produs se desfasoara rapid in magazinul tau, in cati pasi, ceri sau nu inregistrarea unui nou client in site ? Descrierile tehnice si cele comerciale sunt facute ok la toate produsele ?

    Asa cum bine spune si Liviu, azi promovarea trebuie facuta pe toate canalele si eventual marit bugetul unde vezi semne mai spectaculoase.

    De multe ori problemele sunt in magazin, nu in mediile de promovare.

  3. Ceea ce voi spune aici nu e specific magazinului de produse naturiste. Aproape orice afacere online trebuie sa aiba un newsletter. Orice trafic trebuie captat printr-o metoda eficienta de abonare la newsletter si apoi abonarea trebuie valorificata.

    Fara newsletter pierzi cel putin 90% din trafic, cu newsletter ai inca 10 sanse ( mai mult sau mai putin 🙂 ) sa valorifici o parte din traficul pe care altfel l-ai pierde.

    Eu cred ca intrebarea ar fi trebuit sa fie: “Cum aduc vizitatori noi pe site (adwords/aff/social media) si cum “abonez” cat mai multi din ei la newsletter?”. Luna trecuta unul dintre cele mai cunoscute supermarket-uri a dat o toyota si vreo 10 ipad-uri la o tombola celor care s-au abonat la newsletter, nu cred ca au pierdut din asta 🙂

  4. Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

    Avem site-ul de 3 ani.Promovarea in primii 2 a fost pe SEO de catre o firma specializata, anunturi si motoare de cautare.Binenteles Adwords cu care practic impartim castigul.

    La produse naturiste adaosurile sunt foarte mici.Asadar ne trebuie volum pentru a acoperi cheltuielile.Nu stiu de ce nu reusesc sa aduc vizitatori pe site – Conform Analytics de 2 ani tot raman la 6000-7000 vizitatori pe luna adica vreo 200 pe zi.

    Oricum voi citi aici toate sfaturile date de specialisti.Multumesc !

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.