Penalizare google – inscriere in directoare web
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Am un magazin online care a fost inscris in mai multe directoare, cateva sute cred. Pentru asta a fost penalizat de google, am facut cerere la google sa reconsidere dar…
Puteti sa-mi spuneti ce solutie am in acest caz? Cineva mi-a recomandat sa schimb domeniul, ca degeaba fac seo, rezultatele vor intarzia sa apara. Sa schimb domeniul, dar in acest caz cred ca va dura prea mult indexarea la google, e ca si cum as lua de la zero.
Ce recomandari aveti pt o astfel de situatie, ce sa fac?
Multumesc anticipat.
Răspunsuri ( 15 )
Disavow la toate linkurile si daca nu observi rezultate poti incerca sa schimbi domeniul si sa faci 301 redirect spre noul domain pentru a nu pleca chiar de la zero.
Identifica toate link-urile de proasta calitate si foloseste google disavow. Am scris un articol interesant in acest sens :
http://www.silkweb.ro/blog/google-lanseaza-disavow-links-tool/
Legan de noul domeniu… depinde cat de cunoscut si vechi este cel actual si ce istoric de pozitii pentru cuvinte principale ai. Tu sti cel mai bine cat de usor poti renunta la acesta.
Daca te decizi la schimbarea domeniului, SA NU FACI REDIRECT de la cel vechi, cat timp acesta este penalizat.
Eliminarea unei astfel de penalizari poate fi un consum mare de timp si energie, dar conteaza mult ce faci in continuare…dupa ce ai scapat de penalizare.
Multa bafta.
Nu cred ca pt asta te-a penalizat.
iei frumos directoarele la mana, te duci in google webmastertools si faci disavow links: https://www.google.com/webmasters/tools/disavow-links-main
Mai multe detalii: https://support.google.com/webmasters/answer/2648487?hl=en
Sa iti spun ce am facut eu. ALT MAGAZIN! La inceput fiind acum cam 3 ani, am dat site-ul sa-mi faca cineva optimizare SEO. A facut mult spam, directoare si tot ce insemna black hat. Pe moment site-ul a urcat pe cuvintele cheie vizate pe prima pagina. Dupa cateva luni a inceput sa o ia la vale. La un moment dat s-a stabilizat dar undeva, la un nivel mediocru.
Am dat peste un baiat bun pe optimizare SEO si m-a sfatuit sa fac alt site, dupa ce a incercat sa urce site-ul vechi.
A fost foarte foarte greu sa o iau de la zero, dar usor usor am inceput din nou sa construiesc. Mare atentie la continut sa nu fie duplicat. Acum site-ul al 2-lea este pe prima pagina pentru mai multe cuvinte importante.
Cu cat te hotarasti mai repede sa faci alt site, cu atat e mai bine pentru tine. Eu am inceput prin a-mi clona primul site (buget mic) si acum este aproape de finalizare varianta noua a site-ului.
Am uitat sa spun ca am introdus MANUAL peste 3500 de produse, toate cu titluri, descriere si denumire la poze diferite. E o munca titanica dar se merita!
Multa bafta!
Subscriu la ce ai scris. Si eu am optat pentru a 2-a varianta. Ramai cu 2 site-uri. Cu siguranta vei vinde mai mult! Eu inca vand mai mult cu primul site (increderea mai mare si mai bine facut), dar am toata increderea ca site-ul facut ulterior o sa fie unul perfect!
in ciuda a ceea ce zic unii colegi penalizarile trec foarte greu prin 301 de obicei trebuie sa fi facut ceva nasol rau ca sa duci penalizarea prin 301.
De tot insisti pe alt domeniu?
Cand ai fost tu penalizat, nu erau tool-uri ca disavow (sa anulezi linkurie)… Ai ahrefs.com, majesticseo, opensiteexplorer, WT sa vezi backlinkurile…+ n alte resurse
Propunerea mea este sa vorbesti cu cei care s-au ocupat de aceasta inscriere, sa iti dea lista unde au inscris si sa te apuci de treaba.
Continua sa aduci continut nou in fiecare zi pe site + pe blog daca ai (Content lung si cat mai unic) + Social (orice postezi in site, imediat pe social: FB, G+, Tw, Pinterest, etc)
Incearca sa aduci si linkuri noi catre site-ul tau, din site-uri cu autoritate si din nisa ta (investesti putin, dar te ajuta sa iti revi + pe viitor) – SA PARA NATURAL – ancora sa fie formata de minim 4, 5 cuvinte. Nu multe linkuri (maxim 1, 2 pe saptamana) + catre pagini diferite, nu toate catre una.
Nu as face redirect – multa munca, bani + mai mult timp pentru a ajunge iara pe pozitii (daca vei mai ajunge) + rebranding + stres + etc
+ pe viitor, ai grija ce „specialisti” alegi sa faca SEO
Alina Voinea popa – poti fi penalizat si de la un singur director / backlink 🙂
Noi ne-am batut gura pe aici – dar spune-ne si ce intelegi tu prin penalizare? Daca ai 1,2,3 pagini care numai apar deloc…nu inseamna ca e de la directoare sau de la backlinkuri (poate sa fie ceva intern). Deci, vb lui alina de mai jos 🙂 : „Despre ce site este vorba?”
Multumesc tuturor pt raspunsuri.Personal nu sunt o mare cunoscatoare a acestui domeniu site-ul meu a fost penalizat de google pt inscrierea in directoare si am si continut duplicat(descrierea produselor in mare parte este preluata de la producator)acum vreau sa fac ceva sa remediez problema si am cerut cateva oferte, la o prima analiza a site-ului parerile sunt impartite unii imi recomanda sa schimb domeniul, altii sa schimb platforma, iar altii zic ca va dura cam un an dar pot remedia problema pt site-ul actual.Continutul duplicat am inteles trebuie luat cel mai bine produs cu produs si scris o descriere originala dar cum remediez cealalta problema, sa schimb domeniul?mi se pare destul de greu actualul are 3 ani de cand functioneaza, voiam niste sfaturi de la cineva cunoscator in domeniu.Multumesc tuturor.
Oare? Sau tu faci o confuzie?
https://support.google.com/webmasters/answer/66359?hl=en
Este exact invers. Continutul identic se considera duplicate DACA exista si pe ALTE SITE-URI si face exceptie de multe ori continutul identic din SITE.
Continutul preluat de la producator, ESTE content duplicate.
De ce ar trebui sa apari in rezultate daca oferi acelasi content ca si producatorul? Trebuie sa aduci „plus valoarea” iar asta inseamna printre altele si continut UNIC.
Nicoleta Micu, fara link, vorbim vorbe. Daca nu vrei sa ne oferi domeniul pentru audit, atunci fa-ti timp si citeste: http://www.attagency.ro/blog/seo/magazin-penalizat-google-renunt-la-domeniu-si-la-site.html ca sa poti decide singura ce faci.
Corect. Daca inscrierea a fost facuta cu cap, google nu penalizeaza.
Insa daca s-a apelat la vreun kinder care face inscrieri cu 10 euro sau la cine stie ce aplicatii ciudate de trimitere automata, atunci e jale.
In principiu trebuie analizat site-ul: pagini fara continut, rapoarte erori bing si google webmaster tools + remediate, analiza anchor folosit (posibil sa fie nevoie sa cotizeze la ahrefs.com)…
Este un subiect vechi, dar l-am gasit in Google undeva in top si m-am gandit ca merita un raspuns.
Sunt foarte multe thread-uri legate de directoare web si f.multe intrebari de genul: Mai merita sa inscriu? Mai avem rezultate? Ma penalizeaza, am fost penalizat .. etc.
Pentru cei ce cunosc link building cu adevarat si au testat pe zeci de site-uri si proiecte, treaba este destul de simpla: directoarele web functioneaza ca si niste ghiduri de firma online.
Google vede directoarele web in acest mod, deci nu pacalim Google prin directoare web ca suntem noi relevanti pentru un exact match anchor pentru care vrem sa crestem si il folosim ca titlu pe directoarele pe care inscriem. Nicidecum.
In evolutia naturala si normala a unui site trebuie ca pentru inceput sa ii aducem prezenta in online. Daca lansam azi site-ul x care activeaza pe nisa „anvelope auto”, de unde pana unde apare maine pe blog-ul/site-ul de stiri y un articol cu link de pe „anvelope auto” catre site-ul x? Google vede clar ca acela este un advertorial si ca redactorului din site-ul Y ii era destul de greu sa ia ca referinta pentru „anvelope auto” tocmai site-ul x, din simplu motiv pentru ca nu avea de unde sa afle despre el, deci cel mai probabil nu ii va acorda autoritate sau „juice-ul” cuvenit.
Atunci, ca sa avem creem un profil de link-uri cat mai „google friendly” si cu un aspect cat mai natural trebuie sa trecem prin cativa pasi in care facem putin branding si awareness, lucru care se poate face f.bine si mai ales gratuit prin inscrierea in directoare web. Bineinteles ca si titluri in directoarele web vom folosi doar brandul sau maxim brand anchors. Astfel directoarele web ajung sa fie o resursa de mare baza in economia evolutiei unui site in Google. Acum bineinteles, fiecare in functie de cum isi gestioneaza campania isi alege numarul de directoare, daca sa il inscrie doar pe directoare ro sau si pe directoare straine in functie de nisa .. etc.
Avem zeci de proiecte inscrise in directoare de toate felurile: 0 Probleme! insa inscrieri facute la momentul potrivit intr-un mod bun.
Scanati profilul de link-uri de la site-uri de top: Pokerstars si altele, toti au si link-uri din directoare web, insa inteligent facute.
Problema dpdv link building (si mai ales directoare web sau link-uri de slaba autoritate) in RO este ca magazinul X care vinde ambreiaje auto VW in sectorul 6 din Bucuresti, isi propunere (fara a se consulta si a avea un plan corect) sa rankeze pe „piese auto” pentru ca acolo e volumul de cautari si ca poate la un mom dat se va dezvolta.
Din acest motiv ajunge la firma X care face inscrieri si completeaza ca titluri „Piese Auto”, „Magazin online piese auto”, directoarele web sa zicem ca accepta aceasta inscriere si trimite autoritate de pe aceste ancore. Google insa vede prin propriul browser: Chrome, ca exista o activitate f.dubioasa pentru vizitatorii care ajung din cautarile organice prin „piese auto” pe magazinul X, pentru ca stau pe site fix 5 secunde si clar experienta este proasta. Dupa ce interpreteaza o perioada de timp acelasi pattern f.slab ca on-site stats/metrics automat Google depuncteaza site-ul si il arunca undeva in spatele clasamentului.
In schimb daca inscrierea in directoare sau link-ul din acel comunicat de presa s-ar fi facut de pe ancora „Magazinul X: Ambreiaje auto VW – Bucuresti” ar fi fost bine mersi si ar fi avut sanse sa obtina cresteri foarte bune.
Imi cer scuze pentru raspunsul lung si greoi, scris in graba la 02:00 AM, insa am mai scris pe acest subiect si pe alte forumuri. Din pacate desi bubuie internetul de ghiduri de link building si de tutoriale, lumea inca traieste intr-o grava eroare dpdv al interpretarii si intelegerii link buildingului.
Spor tuturor!
Cel mai bine este sa eviti la inceput inscrierea site-ului in directoare web, lasa site-ul sa prinda autoritate, dupa care faci inscrieri in directoare cu autoritate dar cu cap, nu exagera cu cuvinte cheie in ancore, descrieri diferite pentru fiecare inscriere si mare atentie la densitatea pe ancore. Ca sa iesi din penalizare citeste si articolul: https://www.seocom.ro/ce-trebuie-sa-faci-dupa-eliminarea-unei-penalizari-manuale-de-la-google-a17.html
Si eu am platit inscriere in directoare web pentru portalul antena24.ro,si in aproximativ 3 luni a luato la vale,nustiu ce sa spun ,dar cred ca directoarele web mai mult incurca decat sa ajute
Nu mai inscrie in directoare web