Pay-per-Click, Social Media Marketing, Content Marketing – cum gasesc o firma care face treaba buna

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Salutare tuturor,

Vin cu o intrebare destul de generala: cum gasim o firma ‘ok’ pentru externaliza servicii de digital marketing de care avem nevoie: Pay-per-Click, Social Media Marketing, Content Marketing ? ‘ok’ inseamna chiar ok, fix ce ar vrea orice client care cumpara un serviciu, nu avem cerinte deosebite.

Daca le gasim pe toate 3 intr-un loc, e perfect.

Suntem o firma mica, momentan cheltuim pentru AdWords 1000 EUR / luna, pe social media chiar mai putin (200 EUR) Totusi, chiar si pentru bugetul nostru, avem nevoie sa externalizam servicii de marketing online. Si pentru ca stiu ca marketing online e foarte stufos, am mentionat inca din primul paragraf cele trei componente pe care ne axam noi.

Problema intampinata: din cate am cautat noi, companiile locale care ofera astfel de servicii nu par sa fie foarte bine marketate online nici ele insele. Din start, asta ma face sa nu am prea mare incredere. De exemplu, copania noastra (care exista de 7 ani) are reviews pe Google Business (peste 200 chiar), pe Trustpilot si pe Facebook. Am vrut sa citim recenziile unor companii locale de marketing digital. Unele companii au 0 recenzii pe Google Business sau chiar nu exista deloc pe vreo platforma cunoscuta de recenzii.

Si atunci nu am reusit pana acum sa identificam o firma cu clienti multumiti si venim aici cu aceasta intrebare: cum gasim o firma cu istoric dcat de cat demonstrat ca fiind ok (adica clienti satisfacuti).
Stim ca optiunea default e sa luam primele 5-10 pagini din google search si sa spamam cu mesaje prin formularul de contant, stabilim vreo 50 de intalniri si vedem cine ne face o impresie buna. Insa testimonialele de la clienti, recenziile stranse undeva (desigur, nu pe site-ul personal) reprezinta cea mai sigura sursa de informare cand cautam un furnizor pentru orice serviciu sau produs. Exista optiunea asta pe la vreo firma pe piata locala ? Apreciem indicatii pentru unde am putea citi si, poate chiar despre cine sa citim.

Multumim celor care ne vor sfatui cu rabdare si bunavointa !

Deschis 0
Despre publicitatea online Marketing & Comunicare Marketing Online Mihaela Grigore 3 ani 2 raspuns 577 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

  1. Eu am publicat pe blog o listă cu furnizorii pe care îi recomand:
    https://olivian.ro/furnizori-recomandati/

    Chestia cu recenziile e că pot fi înșelătoare. Poți avea zeci de clienți mulțumiți care nu comentează online, și 2-3 nemulțumiți care să îți facă o reputație online foarte rea.

    Poți vedea detalii despre cum e mediul în unele companii aici:
    https://www.undelucram.ro/

    Eu însă nu aș pune mare accent pe astfel de site-uri, care îți vând „secretele”.

  2. Mi se pare interesantă întrebarea și o să încerc să răspund cinstit. Pretențiile dvs sunt foarte rezonabile, dar problema este legată de felul în care funcționează piața românească de content marketing. Există multe companii care nu se ocupă efectiv cu redactarea de conținut, dar se promovează ca agenții seo. Acestea au în general rezultate slabe, așa că recenziile nu le avantajează și nu prea au de ce să investească în promovare online din moment ce pot folosi pay per click.

    Apoi există și contraponderea, companii foarte mari de content marketing, care preiau, în general, doar clienți mari, cum sunt băncile, companiile de asigurări, telecomunicații, etc. Acestea sunt bine promovate online și, de regulă, destul de eficiente în munca prestată pentru clienți, însă, cum e de așteptat, tarifele lor sunt foarte mari.

    Nu în ultimul rând, există și firme mai micuțe de content marketing. Acestea din urmă nu se vor găsi în primele rezultate din căutări pentru că piața e destul de saturată și pentru că timpul lor se duce, de regulă, către crearea de conținut pentru clienți, chiar în detrimentul propriei promovări.

    Bineînțeles, pentru o companie mică care vrea rezultate, cel mai bine se potrivește o agenție mică de content marketing, una care să fie motivată să își facă bine treaba. Până la urmă, chiar și un contract mic este apreciat, cu atât mai mult dacă se desfășoară pe o perioadă lungă de timp.

Lasă un răspuns lui Olivian Breda

Browse