Pareri si sugestii imbunatatire site de jucarii

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Va salut!

Detin siteul www.nebunici.ro din luna august 2018. Mentionez ca pana sa ajung la siteul propriu eram familiarizat cu unele „marketplace-uri” din Romania timp de aproximativ 3 ani. A fost si este in continuare un domeniu nou pentru mine tot ce tine de partea de SEO (unde am gasit tot felul de informatii pe net si prin carti), promovarea si cresterea vizibilitatii siteului. Acesta este facut custom, tocmai de aceea, din august pana acum am tot remarcat diverse buguri care au fost rezolvate, insa mereu apare cate ceva ce mi se pare ca ar avea nevoie de imbunatatiri.

Ma puteti ajuta cu niste pareri sincere?
Ce as putea imbunatati? Ce este bine facut? Orice informatie imi este de mare ajutor.

Stiu ca piata de jucarii este una foarte aglomerata, dar ce piata nu este aglomerata in zilele noastre?

In acelasi timp am multe nelamuriri legate de care ar fi pasii urmatori de dezvoltare. Lucrez cu aproximativ 10 furnizori de jucarii, unii din ei avand posibilitatea de a-mi oferi feeduri (o parte din ei au feeduri care actualizeaza si stocurile). Ar fi o idee sa integrez toate aceste feeduri? Am gasit multe discutii si pe tema cu „continut duplicat”. Unii spun ca nu este bine sa ai feed-uri, altii spun ca nu este nici o problema pentru google daca ai continut duplicat, deoarece google stie ca tu esti magazin online si e normal sa ai produse si descriere asematoare cu ale altor magazine.

Stiu ca piata de jucarii este una foarte aglomerata dar sunt increzator ca o sa ridic acest site in cativa ani, bineinteles cu foarte multa munca si rabdare. Si pana la urma ce domeniu mai e liber in zilele noastre?

Rezolvat 0
Landing Pages Optimizarea conversiilor Realizare magazin online Stancu Ionut 5 ani 7 raspuns 1790 vizualizari 0

Răspunsuri ( 7 )

    0
    2019-02-28T23:09:13+02:00

    Salut Ionut,

    Nu ma voi pronunta prea detaliat, mail ales ca suntem oarecum „concurenti” … eu am https://all-4-kids.ro

    Ce mi-a sarit de prima data in ochi este faptul ca se presupune ca site-ul este in romana dar ai si parti/sectiuni unde ai text in engleza… asta denota lipsa de atentie si neprofesionalism.

    Pana sa ajungi la feed-uri si alte automatizari, citeste cu atentie fiecare pagina/paragraf a site-ului si fa corectiile necesare.

    In ceea ce priveste implementarea feed-urilor fa o analiza in functie de numarul de produse de la fiecare furnizor si costul dezvoltarii preluarii si prelucrarii feed-ului si iei decizia daca merita investitia si in ce moment.

      0
      2019-03-01T17:01:18+02:00
      This answer was edited.

      Multumesc!

      Nu stiu ce se intampla cu viteza. La inceput se misca foarte bine(logic, nu avea produse in el) , apoi brusc a inceput sa mearga greu, am raportat chestia asta celor care au facut siteul, si-a revenit o perioada si mergea putin mai bine (nu stralucit), insa acum, nu am eu rabdare sa se incarce pagina, dar clientul ce sa mai zica?

      Voi lua legatura cu cei ce au facut site-ul sa revizuiasca toate aspectele pe care mi le-ati evidentiat.

    1
    2019-03-01T10:28:27+02:00

    Salutare
    Meniul – la mouseover butonul are o culoare ce il face greu de distins si obositor pentru ochi: http://prntscr.com/mrpkn0
    La dropdown nu mai exista mouse-over si creaza o confuzie: http://prntscr.com/mrpkt6
    Load- site-ul tau se incarca foarte greu…fooooarte greu.
    – ai de doua ori in pagina produsului „Producator”: http://prntscr.com/mrpkib
    Renunta la acel zoom de produs, cred ca e cauza load-ului greoi al paginii produsului:http://prntscr.com/mrpkza
    Portiunea este imensa. De ce? http://prntscr.com/mrpl8q
    Adresa magazin” bucuresti. Cum vine asta?
    nu ai datele firmei la vedere, CUI, J, adresa sediului social etc. Trebuie sa le ai in footer.
    Se incarca atat de greu incat nu prea am rabdare sa caut problemele.
    La pagina de produs ai „Inregistrare in Magazin: „. Pune „Cu cont” sau „Fara cont”.
    De ce trebuie sa selectez si tara? Livrezi si in North Korea?
    Ai preselectat „Inscrie-te la nesletter. E cam ilegal conform GDPR.

    Si mia sunt multe probleme. Nu imi place nici butonul de „adauga in cos”. Nu face un design pentru copii deoarece nu ei cumpara ci mamicile sau taticii. Trebuie sa ti cont ca psihic nu sunt clienti de electrocasnice ci parinti, trebuie sa le oferi o nuanta de copilarie in design dar sa pastrezi o linie de seriozitate. E oricum fina aceasta linie.

    Cel mai bun răspuns
  1. Parerea mea este ca in primul rand ar trebui sa incepi cu optimizarea vitezei de incarcare. Site-ul se incarca foarte greu… Aceasta tema pentru Opencart este foarte greoiaie si nu te ajuta cu optimizarea. Ai putea totusi sa incerci un Nitro sau alte extensii care te ajuta la cresterea vitezei.

    Am sa-ti fac o lista de pointuri care te vor ajuta sa-ti imbunatatesti viteza in Google:
    1. viteza de incarcare
    2. duplicate h1
    3. scoate css, js care nu le folosesti
    4. ai multe fisierele care dau 404 ( in codul sursa ).
    5. schimba tema sau refa designul de la o tema standard( te-ar ajuta mai mult).

    Poti importa feed-ul de produse cu stoc dar fara descriere sau de preferabil la fiecare descriere mai adauga to in plus original. De fel textele cu specificatii tehnice sunt peste tot la fel, dar tu poti imbunatatii prin prezentare 🙂

  2. Verifica te rog daca e o eroare aici.
    Nu reusesc sa adaug produsul in cos.


    Ataşament
      0
      2019-03-07T12:24:13+02:00

      Salut,

      Chiar acum faceam multe verificari prin site. La mine functioneaza adaugarea in cos. Am incercat la mai multe produse si de pe mobil si de pe desktop. Poti te rog sa mai incerci o data si sa si intri in cos de cumparaturi sa vezi daca totusi s-a adaugat?

  3. Caseta de abonare newsletter ar trebui să aibă o bifă T&C.

    Aveți sub footer, sub „Creare Site by IT eXclusiv” o zonă goală.

    Aș pune pagina cu „Like Us on Facebook” vizibilă ca widget, nu ca link „Intra pe Facebook și dă like acolo”.

    Adresa magazin: Bucuresti – aș pune adresa, chiar dacă e disponibilă la click.

    Aveți în footer, deasupra „Cu o gama diversificata” o imagine care nu se încarcă.

    „Banii inapoi – garantat in 14 zile” – păi asta e legal pentru toate firmele, e ca și cum ați zice „Funcționăm legal”. OK, dar ăsta nu e avantaj competitiv.

    Puneți și procentul reducerii, nu doar reducerea.

    Puteți vedea aici:
    https://olivian.ro/audituri-ux-realizate/
    Auditurile de UX realizate de mine, dacă vă inspiră mă puteți contacta pentru ceva similar.

Lasă un răspuns lui Razvan T

Browse