Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Pana la final de 2020, foodpanda va opera in 38 de orase din Romania

In ultimele 6 luni, numarul comenzilor online pe platforma foodpanda (al carei servicii sunt disponibile in 36 de orase) a crescut cu peste 100%, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Pana la finalul anului, foodpanda are in plan extinderea in alte 2 localitati (Tulcea si Giurgiu), ajungand la un total de 38 de orase din tara. Pentru 2021, compania isi propune sa fie prezenta in peste 60 de orase din Romania. Printre orasele nou intrate in 2020 in portofoliul foodpanda se numara: Arad, Satu Mare, Suceava, Piatra Neamt, Ramnicu Valcea, Focsani, Targoviste, Alba Iulia, Botosani, Deva, Drobeta Turnu Severin, Buzau, Targu Jiu, Bistrita, Mioveni, Sebes, Roman, Zalau si Slatina.

In ultimele 6 luni, pe fondul pandemiei COVID-19 si a extinderii accelerate pe plan local, echipa foodpanda a pus in practica o strategie de crestere, pentru a sprijini restaurantele si comerciantii parteneri afectati de masurile impuse de autoritati. Astfel, pe langa dezvoltarea parteneriatelor locale pentru livrarea de mancare, compania si-a diversificat anul acesta categoriile de comercianti listati in platforma, extinzandu-si serviciile de livrare in domeniul comertului rapid. Numarul partenerilor listati in platforma a crescut cu 200% in ultimul an, de la 2.000 de restaurante (la finalul lui 2019), la 6.000 de restaurante si magazine (in prezent). Totodata, in 2020, foodpanda si-a marit flota cu peste 3.000 de noi livratori, la nivel national.

„Ultimele luni au reprezentat pentru noi un catalizator de dezvoltare. Strategia de extindere accelerata pe care am implementat-o, atat din perspectiva noilor orase, cat si a comerciantilor inrolati, ne-a permis sa sustinem industria locala partenera, care trece prin momente de dificultate si sa ne asiguram ca ecosistemul poate functiona in continuare. De cealalta parte, de la debutul pandemiei, am observat ca utilizatorii nostri sunt mult mai atenti cu timpul lor, astfel ca am vazut o oportunitate foarte mare de a livra mai mult decat mancare si am pus bazele unei infrastructuri la nivel national, care ne permite sa facem acest lucru. In continuare, suntem de parere ca tendinta de a comanda online se va mentine si vedem foarte mult potential si in orasele mai mici, unde exista un apetit foarte mare pentru serviciile noastre”, transmite Andreea Petrisor (Managing Director foodpanda Romania).

Leave a reply