Debonaire.ro: in 2020, cu 25% mai multi clienti ofera cosuri cadou de Craciun
Magazinul online Debonaire.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca piata de cosuri cadou si cadouri de Craciun (pentru angajati si colegi) este in crestere cu 30% fata de anul precedent. Intr-o piata a muncii in care pandemia COVID-19 si lucrul de la distanta au afectat relatiile parteneriale si pe cele de echipa, majoritatea firmelor vor sa suplineasca apropierea fizica fata de echipa prin recompense materiale, pentru munca prestata in acest an.
Astfel, valoarea medie a comenzilor se situeaza undeva in jurul valorii de 110 lei (o crestere de 30% YoY), cu 25% mai multi clienti au ales sa ofere cosuri cadou de la Debonaire si printre industriile in care s-au observat cele mai mari cresteri ale investitiilor in astfel de cadouri de Sarbatori s-au numarat industriile de publicitate, retail, imobiliare, IT & tehnologie si financiar-asigurari.
„Spre deosebire de anii trecuti, cand majoritatea cadourilor de Craciun pregatite de noi pentru companii erau dedicate partenerilor, in acest an am observat o crestere a numarului de cadouri dedicate echipei. De asemenea, cadourile de Craciun pentru copiii angajatilor au fost si ele si in acest an in topul comenzilor. Fata de anul trecut, valoarea medie a comenzilor a crescut si ea cu aproximativ 30% datorita faptului ca 80% dintre cadouri sunt destinate angajatilor si nu partenerilor, asa cum era in anii precedenti. In aceste conditii, majoritatea se duc cu bugetele spre 100-150 lei, suma neimpozabila. Ca si in anii trecuti, primim comenzi majoritar din Bucuresti, insa cadourile noastre a ajuns si in companii din Timisoara, Brasov sau Cluj, spre exemplu”, transmite Codruta Miron (Proprietar Debonaire).
Cadourile personalizate (felicitarile gravate, decoratiunile cu logo-ul companiei) sunt preferate de majoritatea clientilor. In acest sezon de Sarbatori, 70% dintre comenzi au inclus produse personalizate prin gravura sau print UV. „ 70% dintre comenzi se livreaza individual, la fiecare destinatar acasa. O alta schimbare interesanta a fost faptul ca majoritatea clientilor au renuntat la a include bautura in cosurile cadou, pentru a asigura siguranta transporturilor”, adauga Codruta Miron.
Leave a reply