Marea Britanie: 1,2 miliarde £ cheltuiti via BNPL, in ianuarie
Din totalul de 8,1 miliarde £ cheltuiti online in ianuarie 2024, in Marea Britanie, 15% au fost sume achitate cu servicii de plata de tip buy now, pay ...
Continue readingLost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
Din totalul de 8,1 miliarde £ cheltuiti online in ianuarie 2024, in Marea Britanie, 15% au fost sume achitate cu servicii de plata de tip buy now, pay ...
Continue readingAlibaba International DigitalCommerce (entitatea e-commerce internationala a Alibaba Group) si-a anuntat rezultatele fiscale pentru perioada octombrie-decembrie 2023. Cresterea de 44% a veniturilor (pana la 4,02 miliarde $) ...
Continue readingRetailerul suedez de mobilier si decoratiuni interioare Ikea a introdus livrarea la domiciliu a comenzilor online in 62 de piete noi, in India, anunta newindianexpress.com. ...
Continue readingStart-up-ul NativeCos.com a ajuns sa aiba venituri de 100 de milioane $ in doar 2 ani si sa aiba un profit de 1 milion ...
Continue readingTikTok incearca sa atraga clienti noi prin intermediul vanzatorilor de pe Etsy si Shopify, anunta modernretail.co. TikTok Shop trimite invitatii prin e-mail vanzatorilor care au sunt prezenti ...
Continue readingDoar o fractiune dintre retailerii online din Germania, Austria si Elvetia (tarile din regiunea DACH) ofera livrare gratuita comenzilor primite, citim pe ecommercenews.eu. Cel mai ...
Continue readingAmazon a batut palma cu platforma de Fashion second-hand Hardly Ever Worn It (a.k.a. Hewi), pentru a lansa o sectiune de produse de lux in cadrul Amazon Luxury ...
Continue readingCare este perceptia generala si factorii decizionali care primeaza, cand vine vorba despre cumparaturi vestimentare sustenabile, in cazul romanilor? Pentru a raspunde acestor intrebari, ...
Continue readingPlatforma online de cadouri experientiale Complice.ro anunta (intr-un comunicat de presa) ca a incheiat anul 2023 cu o cifra de ...
Continue readingDoar 27% dintre companiile din Europa Centrala si de Est (ECE) – inclusiv din Romania – prioritizeaza riscurile digitale si tehnologice, fata de 51% la nivel global. Asta ...
Continue reading