Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Olandezii conduc topul europenilor care fac cumparaturi online, cu 87%


Comparativ cu alti consumatori europeni, olandezii sunt cei mai pasionati de cumparaturile online, anunta ecommercenews.eu, citand date Eurostat (biroul de statistica al Uniunii Europene). In ultimele 3 luni din 2024, cel putin 86,7% dintre consumatorii olandezi au achizitionat ceva pe Internet.

Aceste date provin cel mai recent raport Eurostat. Biroul de statistica a inclus in clasament persoane de 16-75 de ani. Dupa Tarile de Jos, urmatoarele plasate sunt Irlanda (cu 85,9%), Danemarca (81,8%) și Norvegia (80,5%). Media tuturor statelor membre ale Uniunii Europene este de 60,2%.

Conform datelor Eurostat, ponderea cumparatorilor online in Tarile de Jos a crescut rapid, in ultimul an. In Q4 2023, e-commerce-ul reprezenta 84,2%. Asta inseamna o crestere cu 2,5 puncte procentuale in 12 luni. Cu alte cuvinte, peste 300.000 de consumatori au inceput sa faca cumparaturi online, in 2024. Acest lucru se datoreaza in principal cresterii numarului de clienti in varsta, indica cifrele publicate anterior de Statistics Netherlands.

Cum sta Romania in clasamentul Eurostat? Ne plasam la finalul topului european, cu un procent de 36%, inaintea Bosnei si Hertegovinei, Bulgariei, Muntenegrului si Albaniei.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply