Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Odin (2Performant) ajuta magazinele online sa gaseasca marketeri

2performantCompania de performance marketing 2Performant a lansat proiectul Odin, care ajuta magazinele online sa recruteze colaboratori pe marketing, folosind infrastructura tehnica, legala si comerciala a companiei, a transmis aceasta la GPeC, anunta wall-street.ro. Odin este integrat in platforma proprie 2Performant, iar preturile pot fi de pana la 5 ori mai mici decat cele standard: companiile din Fashion vor avea un cost mediu estimat de 0,59% din valoarea vanzarilor generate, cele din IT&C de 0,18%, cele care vand Carti de 0,32%, iar cele din Jucarii de 0,24%.

Costul include urmatoarele:

  • tracking al performantelor colaboratorilor, statistici detaliate si ranking
  • afisare si actualizare a uneltelor de promovare disponibile (printre ele si feed de produse) 
  • mesagerie pentru comunicarea directa
  • plata unei singure facturi si distribuirea banilor catre colaboratori (afiliati), indiferent de moneda de lucru a acestora, forma de organizare juridica sau rezidenta fiscala

„O tehnologie noua ar trebui sa fie ieftina, simplu de utilizat si cu impact direct masurabil. Incepand de astazi magazinele pot recruta afiliati noi cu un simplu share pe Facebook, colaborarile cu afiliatii din afara ecosistemului sunt de 5 ori mai ieftine si pentru toate masuram impactul in traficul si vanzarile generate”, a explicat Dorin Boerescu (CEO 2Performant).

„In cei 10 ani de cand activam pe piata de marketing bazat pe performanta, 2Performant a ajutat peste 2.000 de branduri sa lucreze usor cu zeci de mii de afiliati, persoane fizice si juridice, din toate specializarile marketingului online: SEO, PPC, social media, publishing, blogging, e-mail marketing, influencer marketing sau web development. Colaborarile s-au concretizat in peste 295 de milioane de clickuri, 3.280.000 de vanzari generate, in valoare de peste 122 milioane € (+TVA) pentru branduri si au adus specialistilor peste 6 milioane € comisioane platite prin intermediul 2Performant”, completeaza Bogdan Aron (Chief Product Officer 2Performant).

Raspunde la aceasta intrebare