Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Veniturile Shopify au crescut cu 57% YoY, in Q2 2021

Shopify Inc. a avut venituri de 1,12 miliarde $, in Q2 2021 (mai-iunie 2021), cu 57% mai mari fata de Q2 2020, citim pe news.shopify.com. Rezultatul este mai bun decat cel estimat de experti (de 1,05 miliarde $). In plus, volumul brut de marfa (GMV) al companiei a crescut semnificativ, cu 40% YoY, pana la 42,2 miliarde $.

Compania canadiana (care ofera infrastructura e-commerce pentru comerciantii digitali) a mai anuntat ca:

  • venitul lunar recurent (a.k.a. MRR, adica veniturile pe care compania le va avea in urma platilor recurente alte utilizatorilor) a crescut cu 67% fata de Q2 2020, pana la suma de 95,1 miliarde $
  • veniturile din abonamente au crescut cu 70% YoY, pana la 334,2 milioane $, dupa ce numarul comerciantilor care si-au facut site-uri e-commerce pe platforma a crescut
  • volumul brut de plati (GPV) a crescut pana la 20,3 miliarde $ (ceea ce reprezinta 48% din GMV-ul procesat in trimestrul al doilea al anului), fata de 13,4 miliarde $ (45%), in aceeasi perioada din 2020
  • venitul operational a fost de 139,4 milioane $ (sau 12% din venit), fata de 0,3 milioane $ (0% din venit, in Q2 2020)
  • venitul net a fost de 879,1 milioane $ (in timp ce, in aceeasi perioada din 2020, era de$36 milioane $)

„Ultimul an a fost unul foarte incert, pentru comerciantii independenti. Industria de retail si cea a comertului online, care erau separata pana acum, sunt acum una singura – industria de comert. In aceasta noua realitate, scopul nostru, la Shopify, este si mai clar: vrem sa oferim antreprenorilor din intreaga lume cea mai buna sansa de a-si crea propria sigranta, de a fi independenti si de a profita de ocaziile unice pe care le vad”, a transmis Tobi Lutke (CEO Shopify).

Leave a reply