Veniturile Shopify au crescut cu 57% YoY, in Q2 2021
Shopify Inc. a avut venituri de 1,12 miliarde $, in Q2 2021 (mai-iunie 2021), cu 57% mai mari fata de Q2 2020, citim pe news.shopify.com. Rezultatul este mai bun decat cel estimat de experti (de 1,05 miliarde $). In plus, volumul brut de marfa (GMV) al companiei a crescut semnificativ, cu 40% YoY, pana la 42,2 miliarde $.
Compania canadiana (care ofera infrastructura e-commerce pentru comerciantii digitali) a mai anuntat ca:
- venitul lunar recurent (a.k.a. MRR, adica veniturile pe care compania le va avea in urma platilor recurente alte utilizatorilor) a crescut cu 67% fata de Q2 2020, pana la suma de 95,1 miliarde $
- veniturile din abonamente au crescut cu 70% YoY, pana la 334,2 milioane $, dupa ce numarul comerciantilor care si-au facut site-uri e-commerce pe platforma a crescut
- volumul brut de plati (GPV) a crescut pana la 20,3 miliarde $ (ceea ce reprezinta 48% din GMV-ul procesat in trimestrul al doilea al anului), fata de 13,4 miliarde $ (45%), in aceeasi perioada din 2020
- venitul operational a fost de 139,4 milioane $ (sau 12% din venit), fata de 0,3 milioane $ (0% din venit, in Q2 2020)
- venitul net a fost de 879,1 milioane $ (in timp ce, in aceeasi perioada din 2020, era de$36 milioane $)
„Ultimul an a fost unul foarte incert, pentru comerciantii independenti. Industria de retail si cea a comertului online, care erau separata pana acum, sunt acum una singura – industria de comert. In aceasta noua realitate, scopul nostru, la Shopify, este si mai clar: vrem sa oferim antreprenorilor din intreaga lume cea mai buna sansa de a-si crea propria sigranta, de a fi independenti si de a profita de ocaziile unice pe care le vad”, a transmis Tobi Lutke (CEO Shopify).
Leave a reply