Nu am primit factura la Emag

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Am comandat un monitor acum o saptamana de pe Emag Marketplace. Acesta a ajuns acum 2 zile si este totul ok, singura problema este ca inca nu am primit factura. Am vorbit cu reprezentantii Emag care mi-au spus ca ar trebui sa fie in cont, dar ce surpriza, nu e. Am incercat apoi sa contactez distribuitorul dar acolo nu a raspuns nimeni, iar firma nu este deloc una mica, avand peste 1000 de electronice/electrocasnice pe Emag. In acest moment, ce ar trebui sa fac? Sa il returnez cat inca sunt in perioada de 14 zile pentru ca nu am factura? Nu vreau sa ajung in situatia sa nu il pot trimite in garantie deoarece nu am primit factura.

Deschis 0
Business Plati online LemMoN 4 ani 2 raspuns 1449 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

    0
    2020-05-13T08:26:32+03:00

    Mai suna o data la emag si explica-le situatia sau da un mail partenerilor.
    Ai sanse mai mari sa rezolvi asa decat cu un retur.

  1. Ziua buna ,

    ai cautat in contul tau de emag ?
    am fost in aceeasi situatie si am gasit factura in contul de emag din care am facut comanda … am dat print si gata.

Lasă un răspuns lui Marian Tcaciuc

Browse