Netflix si-a lansat un magazin online, in SUA: Netflix.shop
Aviz fanilor serviciului de streaming online Netflix: s-a lansat magazinul online Netflix.shop, de unde amatorii de seriale isi pot cumpara imbracaminte, accesorii si decoratiuni, anunta site-ul hollywoodreporter.com. Momentan, site-ul e-commerce vinde (doar in SUA) produse inspirate de serialele anime „Yasuke” si „Eden”, care au fost create in colaborare cu designerii Nathalie Nguyen, Kristopher Kites si Jordan Bentley si cu brandul japonez BEAMS.
„Cautam mereu modalitati de a extinde lumea povestilor noastre, oferindu-le fanilor imbracaminte, jucarii, evenimente imersive si jocuri. Suntem incantati ca le putem oferi o noua modalitate de a se conecta cu povestile lor preerate si de a descoperi noul val de artisti si designeri care folosesc puterea povestilor, in toate formele sale”, a transmis Josh Simon (Vice-presedinte al departamentului Consumer Products, Netflix).
In a doua parte a lunii iunie, oferta de produse va fi completata cu unele inspirate de serialul de succes „Lupin”: hanorace, perne, masute. Compania a anuntat ca Netflix.shop va fi extins si in alte tari in care este prezent serviciul de streaming online, in lunile urmatoare. Acesta nu este prima data cand Netflix isi pune numele pe produse de imbracaminte: dupa succesul serialului de epoca „Bridgerton” (lansat de Craciun, in 2020), compania Phenomenal si serviciul de streaming au lansat, impreuna, cateva bluze si hanorace cu citate populare din povestea episodica (ca „I Wish to Be Entertained” sau „I Burn for You”).
Leave a reply