NBCUniversal lanseaza Virtual Concessions, un ad tool e-commerce, pentru Olimpiada 2024
NBCUniversal a anuntat recent, la conferinta tech proprie One24, ca va lansa un nou instrument e-commerce, inaintea Jocurilor Olimpice si Paralimpice de la Paris, de anul acesta. Marketingbrew.com transmite ca acest ad tool, intitulat Virtual Concessions, va permite consumatorilor care urmaresc programele NBCU sa isi comande mancare si bauturi prin intermediul unui cod QR afisat pe ecran.
Instrumentul de advertising le va permite privitorilor sa primeasca acasa produsele comandate digital. Si va fi disponibil si dupa terminarea Olimpiadei 2024, pe Peacock (serviciu de streaming detinut de NBCU), in cadrul emisiunilor sportive si al filmelor. Noul format a aparut dupa ce NBCU a descoperit ca americanii care le urmaresc programele fac deja asta. „Doi din trei spectatori Peacock comanda mancare sau bauturi inainte de a se uita la un eveniment sportiv live sau la un film”, a explicat Josh Feldman (Global CMO, NBCU Ad and Partnerships Division).
Logistica legata de Virtual Concessions este in curs de definitivare, dar Feldman a transmis ca reclamele culinare vor fi incluse in pauze sau in timpul emisiunilor (sub forma de pop-up). Si ca este posibil ca ad-urile sa contina produse diferite, in functie de ora de difuzare.
Acest sistem de coduri QR shoppable este cel mai nou exemplu prin care NBCU vrea sa atraga banii brandurilor. Compania a anuntat ca va oferi advertising programatic in cadrul Jocurilor Olimpice si Paralimpice de la Paris, prin intermediul unui parteneriat cu The Trade Desk. In plus, a lansat Peacock Discovery Multiview, care le permite fanilor sa urmareasca mai multe evenimente olimpice in acelasi timp. Si a extins Must ShopTV, optiunea de reclame shoppable AI din cadrul a 6 francize marca Peacock (ca „Love Island SUA” si „Top Chef”).
Leave a reply