NBCUniversal mizeaza pe un reality-show cu ambitii e-commerce
Compania media NBCUniversal vrea sa imbie privitorii sa faca si shopping online, in timp ce urmaresc noul sezon al reality-show-ului „Love Island USA”, aflam de pe marketingdive.com. Acesta este un spin-off al formatului britanic omonim (lansat in 2015 si ajuns la seznul 8), a fost cumparat de NBCU de la CBS si este un reality-show in care concurentii isi cauta jumatatea intr-o locatie exotica. Premiera noului sezon american a avut loc pe 19 iulie.
Prin integrarea tehnologiei ShoppableTV in sezonul 4 al formatului difuzat de platforma de streaming Peacock, NBCU va permite consumatorilor sa scaneze diferitele coduri QR care apar pe ecran si sa cumpere online produsele folosite de concurenti, de-a lungul intregului sezon. Codurile QR vor trimite privitorii catre articole shoppable de platforma E! Online, iar produsele incluse in acestea vor putea fi achizitionate prin intermediul NBCUniversal Checkout.
ShoppableTV si NBCUniversal Checkout au fost lansate in 2019, respective 2020 si fac parte din suita tech de advertising oferita de NBCU. Sistemul ShoppableTV a fost folosit de sponsori ca Lacoste (in timpul French Open), Walmart (in timpul „Today Show”), ZSwift (in timpul Turului Frantei). NBCU nu este singura companie care incearca sa monetizeze atentia privitorilor prin aceasta metoda. Walmart si Roku colaboreaza la o experienta de shopping care sa-ti permita sa cumperi online direct de pe televizor.
Comentariu ( 1 )
[…] Si a extins Must ShopTV, optiunea de reclame shoppable AI din cadrul a 6 francize marca Peacock (ca „Love Island SUA” si „Top […]