Comenzi false facute de un robot – alocare in AdWords?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

LATER UPDATE: „Revin pentru clarificari. Acel mesaj de mai sus cu ghilimele il primesc de la un robot spam. Acest robot intra pe site, acceseaza butonul de comanda, completeaza campurile si imi apare ca si cum ar comanda cineva. Desi nu cumpara o persoana, pentru ca e un robot.. Adwords ma taxeaza? pentru ca acest robot trece prin toti pasii unei conversii. Sunt curios daca a mai intalnit cineva aceasta situatie si ce a facut?”

Intrebarea initiala:

La un magazin online se face anunt in Adwords pentru anumite produse.
Dimineata gasesc urmatorul mesaj:

„O comanda instant a fost inregistrata.
Pentru a afla mai multe informatii trebuie sa contactati clientul:
Telefon: 31328976306
Email: mark357177@hotmail.com
Produs solicitat:”

As dori sa va intreb daca din experienta voastra se monetizeaza atunci cand are loc o astfel de conversie. Mentionez ca se intampa la diferite produse, deci primesc mai multe mesaje de acest gen. Asta inseamna ca de fiecare data are loc o conversie (sunt taxat)?

Multumesc.

Deschis 0
PPC & Adwords gusanu 9 ani 3 raspuns 1917 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

  1. Scuze, revin pentru clarificari.
    Acel mesaj de mai sus cu ghilimele il primesc de la un robot spam. Acest robot intra pe site, acceseaza butonul de comanda, completeaza campurile si imi apare ca si cum ar comanda cineva. Desi nu cumpara o persoana, pentru ca e un robot.. Adwords ma taxeaza? pentru ca acest robot trece prin toti pasii unei conversii. Sunt curios daca a mai intalnit cineva aceasta situatie si ce a facut?

    0
    2016-02-11T11:21:47+02:00

    Depinde cum sunt setate campaniile.

    1. Daca platesti CPC sau CPM conversiile false nu vor influenta costul pe click sau costul pe mia de afisari

    2. Daca platesti CPA (cost per achizitie) conversile false iti influenteaza costul. In cazul CPA sistemul calculeaza bid-ul ca find [Target CPA] x [Rata de Conversie]. Iar daca rata de conversie iti creste fals, implicit va creste nejustificat si bid-ul.

  2. Tu spui ca este vorba de o comanda instant. De obicei asta inseamna ca la acea comanda iei doar numele, adresa de email si telefonul. Plus produsul/produsele.

    Asta inseamna ca bot-ul (robotul) detecteaza un formular in website pe care-l injecteaza cu informatii false (specifice acelor campuri care trebuiesc completate – name, email, phone) dupa care face submit. In acest caz vorbim de o comanda falsa.

    Asa cum sunt setate campaniile adwords din .ro in 99% din cazuri google nu te taxeaza pt finalizarea comenzii ci pt click de ajungere pe site. Ca acel vizitator a cumparat sau nu este irelevant. CPC. Tu ai platit pt ca cineva a dat click pe o cautare promovata si a ajuns la tine pe site.

Lasă un răspuns

Browse