Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Milioane de consumatori traverseaza frontierele virtuale pentru a cumpara online

Conform PayPal, 94 de milioane de cumparatori vor achizitiona in valoare de 105 de miliarde de dolari americani de pe site-urile din alte tari, in acest an.

Retailerii americani din online care nu acceptata comenzi de la consumatorii din alte tari pierd vanzari, deoarece zeci de milioane de cumparatori doresc sa achizitioneze de pe site-urile de e-commerce din Statele Unite ale Americii, potrivit unui studiu sponsorizat de PayPal, anuntat pe 23 iulie.

Studiul pe cumparatori online din sase piete majore sugereaza ca 93,7 de milioane de consumatori din cele sase tari vor cumpara bunuri in valoare de 105 de miliarde de dolari americani de pe site-urile de e-commerce din alte tari, in acest an. Pana in 2018, aceste cifre vor creste la 130 de milioane de cumparatori online din cele sase tari care vor traversa granitele digitale pentru a cumpara marfa in valoare de 307 de miliarde de dolari americani, spune PayPal. Nielsen Co. a efectuat studiul pe aproximativ 6.000 de cumparatori transfrontalieri din SUA, Germania, Marea Britanie, Australia, China si Brazilia, desfasurat intre 27 mai si 12 iunie.

Site-urile de e-commerce americane au fost cele mai populare destinatii, citate de 45% dintre cumparatorii online chestionati. Acestea au fost urmate de cele din Marea Britanie, 37%, China, 26%, Hong Kong, 25%, Canada, 18%, Australia, 16%, si Germania, 14%. Cel mai citat motiv de a achizitiona de pe un site strain de e-commerce a fost de a economisi, citat de catre 80% dintre respondenti, urmat de gasirea unor bunuri care nu sunt disponibile local, mentionat de 79% dintre respondenti. Optiunile la acest chestionar au fost multiple.

Cele mai comune articole cumparate au fost imbracamintea, incaltamintea si accesoriile, totalizand 12,5 de miliarde de dolari americani dintre achizitiile transfrontaliere facute de consumatori in aceste sase tari. Urmatoarele au venit produsele de sanatate si frumusete, 7,6 de miliarde de dolari americani; electronicele personale, de sase miliarde de dolari americani; computerele hardware, de sase miliarde de dolari americani; bijuteriile, pietrele pretioase si ceasurile, de 5,8 miliarde de dolari americani.

„Comertul transfrontalier nu este nou. Magazinele noastre locale sunt pline cu bunuri de peste tot din lume. Ceea ce este nou este cat de usor a devenit pentru consumatori sa achizitioneze online direct de la comerciantii de peste tot din lume si enorma oportunitate pe care o reprezinta acest lucru. Mesajul nostru pentru comercianti este daca incercati noi modalitati de a va creste vanzarile, in special in aceasta criza economica, incepeti sa vindeti direct catre cei 94 de milioane de cumparatori transfrontalieri din cele sase piete si castigati o bucata din aceasta piata de 105 de miliarde de dolari americani”, spune David Marcus, presedintele PayPal.   

Noua din zece dintre cumparatorii transfrotalieri intervievati spun ca vor protectie pentru cumparaturile de pe site-urile straine, dintre care consumatorii din China si Rusia sunt cei mai preocupati de acest lucru. Opt din zece spun ca au platit prin PayPal, care, dupa cum spune PayPal, o face cea mai comuna metoda de plata citata printre respondenti.

Aici sunt rezultatele selectate din cele sase tari:

  • SUA: 34,1 de milioane de cumparatori online transfrontalieri vor achizitiona bunuri in valoare de 40,6 de miliarde de dolari americani, in acest an; aceasta va creste la 41,8 de milioane cumparand de 80,2 de milioane de dolari americani pana in 2018. Ei achizitioneaza in principal de la e-retailerii din Marea Britanie, citati de 49% dintre respondenti, urmati de cei din China, 39%, Canada, 34%, Hong Kong, 20%, si Australia, 18%
  • Brazilia: 5,3 de milioane de cumparatori au achizitionat de 1,17 de miliarde de dolari americani (2,6 de miliarde de reali brazilieni); acestea vor creste la 9,4 milioane, care vor cumpara de 7,56 de miliarde de dolari americani (16,8 de miliarde de reali brazilieni), pana in 2018; ei achizitioneaza cel mai mult de pe site-urile de retail americane, 79%, urmate de cele din China, 48%, din Hong Kong, 17%, Marea Britanie, 17%, si Canada, 14%
  • Marea Britanie: 15,9 de milioane de consumatori vor achizitiona bunuri in valoare de 13,06 de miliarde de dolari americani (8,5 de miliarde de lire sterline), in acest an, creascand la 18,5 de milioane care cumpara de 27,66 de miliarde de dolari americani (18 miliarde de lire) in 2018; ei cumpara cel mai frecvent din SUA, 70%, urmata de China, 23%, Hong Kong, 21%, Germania, 19%, si Irlanda, 15%
  • Germania: 14,1 de milioane de cumparatori online transfrontalieri vor cheltui 10,04 de miliarde de dolari americani (7,6 de miliarde de euro) pe site-urile de retail straine, in acest an, crescand la 15,8 de milioane de cumparatori care vor cheltui 14,53 de miliarde de dolari americani (11 miliarde de euro) pana in 2018; dintre primii, 48% cumpara de pe site-urile americane, 46% de pe cele din Marea Britanie, 33% cele din Austria, 17% cele din China si 16% cele din Olanda
  • China: 18 milioane de cumparatori vor cumpara de 35,19 de miliarde de dolari americani (216 de miliarde de renminbi) de pe site-urile straine, in acest an, crescand pana la 35,9 milioane de cumparatori si 160 de miliarde de dolari americani (un triliard de renminbi) in cumparaturi pana in 2018; ei achizitioneaza cel mai des de pe site-urile de retail din SUA, 84%, urmate de cele din Hong Kong, 58%, Japonia, 52%, Marea Britanie, 43%, si Australia, 39%
  • Australia: 6,3 de milioane de cumparatori vor achizitiona de 6,02 de miliarde de dolari americani (6,5 de miliarde de dolari australieni), in acest an; acestea vor creste la 8,4 de milioane de cumparatori achizitionand de 15,37 de miliarde de dolari americani (16,6 miliarde de dolari australieni), in 2018; principala destinatie sunt site-urile din SUA, 69%, si Marea Britanie, 47%, China 31%, Hong Kong, 29%, si Canada, 9%.

Guvernul chinez a dezvaluit planurile de a construi parcuri industriale in cinci orase pentru a facilita vanzarile transfrontaliere ale produselor chineze catre cumparatorii online chinezi din alte tari. Primul dintre aceste facilitati transfrontaliere a fost deschis in iulie la Hangzhou (China), 110 mile in sud-vestul Shanghai-ului si acasa la liderul e-commerce-ului din China, Alibaba Group, retailer-ul de internet numarul 1 din topul Asia 500.

Sursa: http://www.internetretailer.com/2013/07/23/millions-consumers-cross-virtual-borders-shop-online 
Autor: Don Davis

Leave a reply