Microsoft, desemnat cel mai din constient brand global, in 2020 (sondaj)
Intr-un an in care brandurile au fost incurajate sa fie mai empatice cu ai lor consumatori, pe fondul pandemiei COVID-19, Microsoft a iesit pe primul loc, intr-un clasament mondial cu 100 de pozitii, axat pe cele mai constiente branduri din 2020. Topul (facut de Wolff Olins si Hall & Partners) a rezultat in urma unui sondaj de opinie efectuat pe un esantion de 9.000 de consumatori din intreaga lume, care au evaluat un total de 223 de branduri din SUA, Marea Britanie si China, informeaza adweek.com. Cele 6 criterii folosite pentru a estima cat de constient este un brand au fost: empatia, reforma, gradul de multisenzorialism, colectivismul si moralitatea.
Microsoft conduce clasamentul gratie rolului important jucat in vietile consumatorilor de platform video Microsoft Teams, care a ajutat angajatii si companiile sa lucreze la distanta, in timpul perioadelor de restrictii sociale impuse de autoritati. In plus, compania a folosit tehnologia pentru a contruibui la cercetarea noului coronavirus si a donat miliarde de dolari asociatiilor nonprofit, anul trecut.
Pe locul doi in lista mondiala s-a plasat compania de mental wellness Headspace (care ofera activitati de mediatie si mindfulness), urmata de YouTube (apreciat pentru educare si storytelling), Pfizer (prezent in lista gratie vaccinului dezvoltat), Google, Netflix, Amazon, Disney, AstraZeneca si Pixar. In Statele Unite, cele mai constiente 5 branduri au fost considerate a fi Google, Glossier, Microsoft, Headspace si Amazon. Iar in Marea Britanie – Google, AstraZeneca, Microsoft, BBC si YouTube.
In 2020, a existat o schimbare dramatica in modul in care consumatorii estimeaza ce este esential, apropo de un brand: „Deloc surprinzator, cele mai valoroase sunt brandurile care ne-au ajutat sa ramanem conectati si sanatosi sau sa tinem plictiseala la distanta”, a transmis Sairah Ashman (Global CEO, Wolff Olins).
Leave a reply