Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

MerchantPro: cresteri de 60% in comertul online, dupa starea de urgenta

Odata cu iesirea din starea de urgenta si relaxarea restrictiilor, MerchantPro (platforma locala SaaS de e-commerce) continua sa inregistreze cresteri semnificative in valoarea si numarul comenzilor plasate la magazinele partenere, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Astfel, la nivelul celor 1.500 de magazine online active din platforma MerchantPro, in Romania, in perioada 15 mai – 15 iunie, numarul tranzactiilor a crescut cu 60% YoY, „semn ca o buna parte a publicului s-a mutat in online si ramane fidel acestui mediu de vanzare. In lunile cu stare de urgenta, dinamica pozitiva din online a fost alimentata de limitarea circulatiei si inchiderea multor business-uri offline. Cifrele din starea de alerta semnaleaza insa o schimbare de comportament mai profunda si o migrare pe termen lung catre online, atat din partea clientilor, cat si din partea retailerilor”, transmite Arthur Radulescu (foto, Fondator ShopMania Net, compania care administreaza MerchantPro).

O dinamica pozitiva s-a inregistrat si in valoarea comenzilor: in aceeasi perioada (marcata de primele masuri de relaxare, odata cu iesirea din starea de urgenta), cresterea a fost de 80%, fata de perioada similara din 2019. Domeniile cele mai active au fost Home & Deco, alaturi de produsele alimentare si cele de ingrijire. Varful de crestere al perioadei s-a remarcat in ultima saptamana din mai, cand dinamica valorica a fost de +106%. In iunie, cresterile fiecarei saptamani au depasit 65% fata de aceleasi intervale din 2019.

Relaxarea nu a adus insa schimbari in comportamentul de consum online dobandit in perioada restrictiilor. Interesul pentru achizitii online s-a mentinut de la luna la luna. Astfel, in mai, nivelul tranzactiilor este similar cu cel inregistrat in aprilie, in ciuda iesirii din starea de urgenta, dupa 15 mai. Interesul romanilor fata de achizitiile online a crescut constant in perioada starii de urgenta si a atins un climax in ultima saptamana din aprilie (crestere 165% week-over-week). Al doilea varf a fost inregistrat in timpul starii de alerta, respectiv in ultima saptamana din mai.

In paralel, la nivelul platformei MerchantPro s-a remarcat si un interes ridicat din partea retailerilor de a migra din offline catre online. Numarul de conturi noi create in vederea lansarii de magazine online a crescut de aproape 5 ori de la debutul pandemiei COVID-19, fata de lunile precedente. Cele mai active au fost segmentele de magazine alimentare, articole vestimentare si de frumusete, sport, hobby, mobila, bricolaj si decoratiuni.

Leave a reply