Meli Melo organizeaza un targ online de Martisor
Dupa un an dificil din multe puncte de vedere, MeliMeloParis.ro anunta, intr-un comunicat de presa, organizarea unui targ online de Martisor: clientii vor putea alege din peste 300 de modele de martisoare individuale sau la set de 5/10 piese si brose elegante. Lansat la final de februarie, targul se va incheia pe 8 martie.
„Perioada Martisorului este deja o traditie pentru Meli Melo si, in fiecare an, clientii se bucura de varietatea de modele pe care le pregatim. Dat fiind feedback-ul pozitiv pe care il primim la fiecare editie, ne asteptam ca editia online a anului 2021 sa aduca o crestere de 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut”, transmite Stephane Dumas (Fondator Meli Melo).
Anul 2020 a reprezentat o provocare pentru Meli Melo, jucator de top pe piata accesoriilor din Romania. Dupa mai bine de 3 luni in care a fost nevoita sa-si inchida magazinele fizice, compania si-a regandit strategia de business, astfel incat sa se adapteze la noile tendinte de consum si sa consolideze pozitia magazinului online propriu. „Castigul nostru pentru 2020 a fost ca am reusit sa pastram cea mai mare parte din echipa si ca Meli Melo a reusit sa se adapteze unui context economic dificil. Pentru 2021, cel mai important proiect al nostru este dezvoltarea site-ului, unde vom creste numarul produselor si vom imbunatati experienta clientilor cu site-ul, procesul de livrare si de retur, ca intr-un final sa oferim o mai buna experienta clientilor nostri”, adauga Stephane Dumas.
Leave a reply