Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

MTH Digital: vanzarile clientilor e-commerce au crescut cu peste 30%, in 2020

Conform raportului GPeC despre piata e-commerce locala, in 2020, valoarea acesteia a ajuns la 5,6 miliarde €, iar numarul total de cumparatori online a crescut la 45% din totalul utilizatorilor de Internet din Romania. In acest context, agentia MTH Digital anunta, intr-un comunicat de presa, ca vanzarile magazinelor online de care se ocupa au crescut, in medie, cu peste 30%, anul trecut. Pentru clientii agentiei, primul an pandemic a adus cresteri fata de 2019, traduse prin numarul mai mare de comenzi inregistrate, cresteri ale veniturilor, ale cifrei de afaceri si al numarului de clienti noi.

Cel mai mare succes l-au inregistrat magazinele tip supermarket online, industria produselor cosmetice si de infrumusetare, cea de Fashion, categoria Home & Deco si segmentul de produse Bio. Canalele de marketing online care au adus cresteri au fost Google Ads si Facebook Ads, completate de Instagram Ads, YouTube Ads si LinkedIn Ads. Asta arata nu doar numeroasele oportunitati pe care orice afacere le poate accesa in mediul online, dar si eficacitatea unei strategii de marketing bine pusa la punct, cu ajutorul specialistilor.

„In 2020 am reusit sa aducem rezultate de business pentru categorii precum Home sau Bijuterii folosind Google Ads, in timp ce pentru magazinele online de Fashion, Beauty sau supermarket-uri am generat cresteri prin Facebook Ads si Instagram Ads. 90% din portofoliul de clienti ai agentiei MTH Digital sunt magazine online (peste 60 la numar – n.r.), iar anul 2020 a venit cu multe provocari, dar si cu rezultate pe masura eforturilor. In medie, bugetele de marketing alocate au crescut cu 20%, ceea ce arata tendinta tot mai mare a afacerilor de a se orienta spre mediul online. Desi a fost un an cu multe incercari, increderea pe care clientii au avut-o in echipa MTH ne-a dus, la finalul acestuia, la investitii de peste 10 milioane de Euro in actiuni de marketing online”, trasmite Robert Dumitru (foto, Head of Digital, MTH Digital).

Pentru a ajunge la cresterile mentionate, echipa a folosit strategii eficiente si mix-ul de marketing potrivit pentru fiecare business in parte. Asta pentru ca, atunci cand iti doresti sa iti promovezi afacerea online, trebuie sa iei in considerare specificul produselor tale, cine sunt clientii tai, unde isi petrec acestia timpul si cum trec de la intentie la actiunea de cumparare. Anumite canale (cum este cazul Google Ads) ii pot gasi pe clienti cautand activ produsele pe care le oferi, in timp ce platforme precum Facebook sau Instagram sunt un mijloc minunat de a preintampina nevoia sau dorintele publicului, prin expunerea brandului.

Leave a reply