Mastercard a lansat o oglinda cu functie de plata
Compania Mastercard a creat o oglinda inteligenta, care permite plata pe loc a hainelor probate in fata ei, informeaza site-ul theindustry.fashion. Creata in parteneriat cu OAK, folosind tehnologie de identificare a frecventelor radio (RFID) integrata in etichetele produselor de imbracaminte, oglinda ar putea reduce timpul petrecut in cabina de proba cu 40%, ar elimina timpul pierdut la cozi si ar oferi clientilor o experienta de shopping personalizata, crede compania de plati.
La intrarea in cabina, oglinda recunoaste produsele alese de potentialul client, creaza un cos de cumparaturi virtual, permite clientului sa schimbe luminozitatea din cabina/limba folosita, sa ceara alta marime/culoare, sa ceara recomandari de produse similare/complementare, care sa ii fie aduse la cabina de un angajat si – la final – sa plateasca pe loc, atingandu-si cardul de oglinda sau flosind o aplicatie de plata de pe smartphone.
„Realitatea augmentata si virtuala transforma modul in care facem cumparaturi. Magazinele traditionale sunt amenintate de popularitatea shopping-ului online, iar aceste tehnologii permit retailerilor sa riposteze, oferind publicului accesibilitatea digitala pe care si-o doreste”, explica Mike Cowen (Directorul Departamentului Plati Digitale la Mastercard Marea Britanie). Oglinda va fi lansata la scara larga in Marea Britanie in a doua parte a acestui an, acum fiind folosita in SUA de cativa retaieri, printre ei si Levi’s.
Leave a reply