Marketplace-ul chinez Temu s-a lansat in Thailanda
Chinezii de la Temu s-au extins in Asia de SE, lansandu-si marketplace-ul fast-fashion si Thailanda, anunta insideretail.asia. Temu – al carui fondator (Colin Huang) a devenit recent cel mai bogat om din China, cu o avere neta de 48,6 miliarde $, conform Bloomberg Billionaires Index – a intrat anul trecut pe piata din Malaezia si Filipine.
Pentru a atrage thailandezii la lansare, platforma e-commerce ofera reduceri de pana la 90% la numeroase produse, dar si cupoane de reduceri de 80 de baht (2,26 $). Aplicatia Temu va inunda si mai mult piata cu produse chinezesti (pana acum, doar Shopee, Lazada si TikTok le vindeau), ceea ce va afecta semnificativ retailerii online thailandezi, avertizeaza specialistii e-commerce locali.
Vanzatorii online din Thailanda au preturi mai mari si nu vor putea face fata competitiei mut mai ieftine. „In curand, vom vedea o noua runda de razboaie ale preturilor, pe piata e-commerce thailandeza. Pe termen scurt, va aduce beneficii consumatorilor, dar pe termen lung va afecta antreprenorii mici si mijlocii, care nu pot concura”, a explicat Pawoot Pongvitayapanu (Fondator si CEO Creden & PaySolutions), intr-un interviu pentru emisiunea „Deep Talk”.
Leave a reply