Marketplace-ul britanic Add to Cart se axeaza pe vanzatorii mici
Noul marketplace online AddtoCart.co.uk vrea sa concureze cu numele mari de pe piata e-commerce britanica, axandu-se pe sprijinirea afacerilor mici, anunta ecommercenews.eu. Marketplace-ul functioneaza in paralel cu platformele de vanzare detinute deja de vanzatorii online si a fost fondat de antreprenorul britanic Tej Randeva care a fondat si AnythingForHire.com (comparator de preturi pentru servicii de inchirieri).
Cum functioneaza totul? Te inscrii gratuit pe site, nu ai taxe lunare si, daca nu vinzi nimic, nu platesti nimic; daca vinzi ceva, dai o taxade 10% sau minimum 0,50 £ pentru fiecare comanda trimisa clientilor. Detaliile despre produse sunt importante direct din site-urile fiecarui vanzator, prin intermediul unei interfete single-step. Odata facuta inscrierea, beneficiezi de servicii ca SEO marketing, reclame platite, campanii social media si nu numai.
Randeva spune ca Add to Cart este menit sa ofere miilor de retaileri independenti o mana de ajutor serioasa, in peisajul post-pandemic. „Dar nu vrem sa diminuam autonomia care faceaceste afaceri unice”, a explicat acesta, pentru sursa amintita. Momentan, AddtoCart.co.uk are inregistrate peste 100 de afaceri si listeaza pese 60.000 de produse, de la cadouri si produse artizanale, pana la cosmetice si alimente.
„Ultimele 18 luni au fost extrem de dificile pentru micile afaceri, restrictiile provocate de COVID-19 cauzand haos si diminuand numarul de vizite in magazinele fizice. Majoritatea marketplace-urilor populare, ca Amazon si eBay, nu sunt orientate spre vanzatorii mici si acestora le e foarte dificil sa aiba succes fara a cheltui foarte mult pe reclame. Add to Cart este o platforma usor de utilizat, nu are taxe de abonare si – cel mai important – foloseste expertiza noastra in back-end marketing pentru a aduce produsele vanzatorilor pe primele locuri in ranking-ul online. In timp ce multe dintre marketplace-urile mari nu ofera vanzatorilor informatii despre clienti, Add to Cart le va oferi toate datele, permitandu-le sa faca remarketing si sa construiasca relatii de durata cu baza lor de clienti”, adauga Randeva. Acesta are planuri mari, dorind extinderea in Canada, SUA, Australia si Europa.
Leave a reply