Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Marie Kondo si-a deschis un magazin online – shop.konmari.com

Desi incurajeaza un stil de viata minimalist, Marie Kondo (35 de ani) si-a extins recent brand-ul (KonMari) prin lansarea unui magazin e-commerce (shop.konmari.com), anunta fortune.com. Marie Kondo este o experta in organizarea casei de origine japoneza, care a scris deja 4 volume de success pe aceasta tema si a devenit vedeta in SUA, tara obsedata de consumerism. Lansat in prima zi din 2019, pe Netflix, formatul ei („Tidying Up with Marie Kondo”) indeamna privitorii sa isi faca ordine in casa si in viata, renuntand la obiectele in exces si pastrandu-le doar pe cele care le „creeaza bucurie” (expresia creata si utilizata mereu de Kondo).

Acum, acestia pot inlocui produsele de care au scapat cu altele noi, alese cu grija de Marie insasi. „Multa lume m-a intrebat ce obiecte folosesc eu in viata de zi cu zi. Acest magazin online aduna laolalta produsele mele preferate, care imi creeaza bucurie. Scopul ordinii in casa este acela de a face loc pentru obiecte, oameni si experiente cu semnificatie. Sper ca viziunea mea apropo de o viata plina de bucurie sa va inspire si pe voi. Cumparati pe konmari.com – dar nu PREA mult”, a transmis ea pe pagina proprie de Instagram. Magazinul online are in jur de 150 de produse, cu preturi intre 10 si 300 $: decoratiuni, produse pentru bucatarie, pentru baie, pentru aromaterapie si pentru organiarea casei.

Din peisaj nu au lipsit vocile care o blameaza pe Kondo pentru miscarea vazuta drept consumerista: „@MarieKondo are un magazin, mai nou. Exact: femeia care si-a construit cariera convingand idiotii burghezi sa renunte la mizeriile lor le vinde acum mizerii noi, de care nu au nevoie”, a scris un utilizator pe Twitter. „Ne-am gandit mult la asta, evident. Eu pun accentul nu pe arunca cat mai multe obiecte, ci pe a alege unele care iti creeaza bucurie. Scopul final al metodei mele este ca oamenii sa isi dea seama ce le creeaza lor bucurie, pentru a face cumparaturi prudente si informate. Nu vreau sa incurajez pe nimeni sa cumpere ceva de care nu are nevoie”, a explicat Marie Kondo, pentru sursa amintita.

Leave a reply