Marea Britanie: retailerii online pierd 1,8 miliarde £/an, pentru ca ofera prea putine metode de plata (studiu)
Diversitatea de metode de plata oferite de retailerii e-commerce clientilor este extrem de importanta, iar vanzatorii online din Marea Britanie care nu au inteles asta pierd anual peste 1,8 miliarde £, noteaza homeofdirectcommerce.com, citand un studiu marca Merchant Advice Service. Acesta a fost efectuat in randul a peste 2.200 de adulti britanici, care fac cumparaturi pe Internet cel putin o data/saptamana.
67% dintre respondeni au spus ca li se pare frustrant sa nu aiba la dispozitie multe optiuni de plata digitala, 54% sunt descurajati cand pot plati doar cu un card de debit/credit, iar 20% au spus ca abandoneaza cosul de cumparaturi de fiecare data cand nu pot plati prin metoda lor preferata. Suma medie estimata ca se pierde lunar (din cauza abandonului cosurilor online) este de 15 £/cumparator (adica 180 £/an). Avand in vedere ca in Marea Britanie exista in jur de 50,91 milioane de adulti, suma pierduta de retaileri din cauza celor 20 de procente din populatie depaseste 1,8 miliarde £.
Intrebati care este metoda de plata online preferata, britanicii intervievati au mentionat PayPal (71%) si portofelele digitale Apple Pay si Google Pay (68%). Cat despre motivele pentru care britanicii prefera sa aiba alternative la plata cu cardul, principalele 5 sunt:
- „Mi-am pierdut cardul/nu stiu pe de rost datele acestuia.” (86%)
- „Nu vreau sa-mi introduc datele cardului de fiecare data cand cumpar ceva.” (78%)
- „Prefer platile cu un singur click, sunt mult mai accesibile.” (65%)
- „Ma simt mai in siguranta folosind PayPal si Apple Pay, pentru ca imi sunt protejate datele.” (54%)
- „Daca fac shopping din pat, mi-e lene sa ma ridic si sa-mi caut cardul.” (48%)
Leave a reply