Marea Britanie: peste 90% din vanzarile Domino’s Pizza au fost online, in S1 2022
In perioada ianuarie-iunie 2022, peste 90% dintre vanzarile brandului Domino’s Pizza din Marea Britanie au avut loc prin intermediul canalelor digitale, anunta internetretailing.net. Din acest procent, 43,9% au fost vanzari prin intermediul aplicatiei proprii (ceea ce inseamna in crestere de 3,1% YoY), care are 5,3 milione de clienti activi.
Domino’s Pizza vinde online, via aplicatii digitale si in peste 15.000 de magazine fizice, din peste 83 de tari (inclusiv Romania). In Marea Britanie si Irlanda, brandul american are 1.243 de magazine offline. In primele 26 de saptamani din acest an, Domino’s a avut venituri de 278,3 milioame £ (+0,2% YoY) si cu 2,1% mai multe comenzi totale (din care cu -8,3% mai putine comenzi livrare la domiciliu, fata de aceeasi perioada din 2021, cand exista un lockdown impus de pandemie).
„Clientii din aplicatie au o valoare mai mare de viata decat alti clienti, in principal datorita faptului ca au o frecventa mai mare a comenzilor”, a transmis brandul presei, odata cu anuntarea rezultatelor financiare din primele 6 luni ale acestui an. In martie 2022, Domino’s Pizza a introdus, in Marea Britanie, o taxa de livrare de 0,99-2,5 £ (fiecare franciza avand libertatea de a-si alege suma dorita), pentru a contrabalasa inflatia, la nivelul costului ingredientelor si fortei de munca. In plus, compania promoveaza in 444 de magazine (cu o tina de 500, pana la finalul lui 2022) livrarea de pizza la masina, pentru a determina clientii sa preia ei costurile deplasarii.
Leave a reply