Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marea Britanie: e-commerce-ul = 31% din vanzarile totale din retail, in 2020

Din cauza pandemiei COVID-19, Marea Britanie a inchis magazinele fizice non-esentiale si cumparaturile s-au mutat pe Internet. De aceea, emarketer.com estimeaza ca, pana la final de an, e-commerce-ul va reprezenta – pentru prima data – 30,9% din totalul vanzarilor din retail (fata de 21,8%, in 2019). Analistii spun ca cele 12 saptamani de restrictii (din perioada 23 martie – 15 iunie), in care au fost deschise doar magazinele alimentare si farmaciile, au determinat britanicii sa cheltuie online 141,33 miliarde £, cu 34,7% mai mult YoY.

Aceasta tendinta nu se va mentine si anul viitor, mai noteaza sursa amintita: in 2021, comertul electronic va reprezenta 28,3% din totalul vanzarilor din retail (cu 6,3% mai putin decat anul acesta), echivalentul a 132,43 miliarde £. Iar acest procent se va pastra, cu variatii minore, pana in 2024, estimeaza analistii e-commerce.

Obiceiurile care s-au format in randul populatiei britanice (in timpul izolarii impuse de pandemie) se vor mentine, in timp (pentru ca orice obicei se poate forma in 6 saptamani, iar restrictiile au durat dublu). Persoanele de peste 65 de ani, de exemplu, care pana acum erau reticente in a adopta noile tehnologii si a-si schimba comportamentul de consum, au adoptat treptat shoppingul digital. Iar dupa redeschiderea magazinelor fizice tendinta nu s-a modificat: in mai, 42% dintre amatorii de cumparaturi online din tara insulara spuneau ca vor face mai multe cumparaturi digitale pe viitor; in august, procentul urcase la 55%.

Leave a reply