Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Oveit a lansat Live Stream Shopping (solutie de shopping digital live)

Fintech-ul romanesc Oveit (fondat in 2015, stabilit din 2019 in SUA si axat pe accesul la solutii de marketing si comert experiential) anunta – intr-un comunicat de presa – lansarea conceptului Live Stream Shopping pe piata din Romania. Solutie tehnologica Streams.Live imbina conceptul de sesiuni video live si de entertainment cu experienta de shopping offline personalizata si este o metoda prin care retailerii isi pot recupera vanzarile pierdute in magazinele fizice.

Live Stream Shopping este o alternativa inovatoare, care sustine procesul de digitalizare pentru comercianti B2C, aflati in cautare de noi metode eficiente pentru a extinde experienta de cumparare si de a crea o interactiune autentica cu publicul tinta. Asociat cu traditionalele canale de video shopping (sau teleshopping), Live Stream Shopping-ul transforma procesul e-commerce intr-o experienta interactiva: cumparatorii urmaresc live o prezentare a produsului, pun intrebarile la care doresc sa primeasca raspuns si, la momentul oportun, cumpara printr-un simplu click, fara a opri sesiunea de prezentare. Solutia amplifica avantajele impulsului de cumparare, butoanele integrate in video faciliteaza achizitia la momentul potrivit si reduce riscul ca potentialul cumparator sa fie distras pe traseul de cumparare si sa paraseasca platforma. Un exemplu de videoclip Streams.Live poate fi vizualizat aici.

La ora actuala, continutul video este cea mai interactiva forma de continut online. Streams.Live contribuie la autenticitatea brand-ului si influenteaza cresterea ratei conversie de pana la 5 ori, comparativ cu e-commerce-ul traditional. Solutia genereaza o interactiune prin comentarii de 8 ori mai mare fata de alte forme de continut (intrucat vizitatorii petrec de 3 ori mai mult timp urmarind un video live versus un video inregistrat). In ceea ce priveste securitatea, Streams.Live creeaza doar interactiunea dintre brand si cumparator, procesul efectiv de check-out desfasurand-se in platforma brand-ului. Informatiile clientilor sunt procesate prin sistemul companiei care utilizeaza serviciul, asigurandu-se astfel continuitatea proceselor de marketing si e-commerce deja implementate.

Acest sistem vine in completarea retelelor sociale si marketingului prin influenceri. Brand-urile au oportunitatea de a genera si mai mult trafic in pagina de conversie cu ajutorul liderilor de opinie cheie, relevanti pentru fiecare industrie, care sa ofere privitorilor o experienta senzoriala amplificata, in ceea ce priveste utilizarea produsului. In acest sens, Oveit a incheiat deja un parteneriat cu platforma romaneasca de influencer marketing MOCAPP.

„Online-ul si offline-ul sunt menite sa coexiste si sa se completeze reciproc. Am dorit sa dezvoltam o solutie prin care retailerii si brand-urile care vand direct catre consumator sa se adapteze la noul context economic, in care traficul in magazinele fizice si vanzarile generate de acest canal sunt in scadere majora. Streams.Live este un instrument care se intregreaza usor in ciclul de vanzare, se instaleaza prin cateva click-uri in website-ul vendor-ului, iar in cazul in care acesta nu are un website propriu, intreaga experienta poate avea loc pe o pagina generata automat de sistem, complet personalizabila. Ne dorim sa fim parte din valul care revolutioneaza comertul romanesc si prima optiune cand vine vorba de tehnologia stream shopping”, explica Mihai Dragan (foto, COO Oveit).

„Vedem un mare potential pentru acest instrument digital (…). Suntem in prezent in etapa de implementare a proiectelor pilot cu 10 companii din Romania (unele dintre ele lideri de piata, din industrii precum Fashion&Beauty, Food&Beverage, Automotive, Electronics si Home&Leisure) si ne propunem sa avem cel putin 100 de parteneriate active cu brand-urile din retail pana in primavara anului viitor. Vizam, in 2021, lansarea solutiei Streams.Live pe piata din SUA si pe parcursul anului, in Africa de Sud, Japonia, Marea Britanie si Irlanda, unde deja avem clienti pe solutiile de plati cashless si contacteless”, completeaza Alexandru Pana (foto, VP Customer Success Oveit).

Compania Oveit a lansat pana acum solutii de cashless payments si loializare (pentru evenimente si spatii de agrement) si solutii de control acces si inregistrare in cadrul evenimentelor virtuale si fizice.

Leave a reply