Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marea Britanie, COVID-19: doar 7% dintre brand-uri investesc mai mult in marketing (studiu)

Marea majoritate a marketerilor britanici taie sau mentin la acelasi nivel bugetele de marketing si doar 7% dintre acestia au profitat de ocazie, pentru a investi mai mult, conform unui sondaj marca marketingweek.com. Studiul a fost efectuat pe un esantion de 447 de brand marketeri din Marea Britanie. Conform acestuia, 50% dintre respondenti au decis sa reduca bugetele, pentru a avea grija de propriile finante, 29% dintre respondenti investesc la fel de mult ca inainte de criza, in timp ce 14% spun ca este prea devreme pentru a sti ce taspuns strategic vor avea in aceasta situatie.

Alte cifre relevante din studiu:

  • intrebati cum sunt luate deciziile in cadrul organizatiilor, 27% spun ca strategia de marketing este bazata mai mult pe instinct, 13% spun ca este bazata pe date si 60% spune ca este o combinatie a celor doua
  • 57% dintre marketerii din media offline si-au taiat bugetele, 41% le mentin si doar 3% le-au crescut
  • 32% dintre marketerii din media online are si-au taiat bugetele, 44% le mentin si 24% le-au crescut
  • 46% dintre marketeri spun ca, desi conducerea si echipele financiare ale companiilor proprii inteleg de ce este important sa investesti in media in timpul pandemiei, nu au banii necesari acestor investitii; 1 din 10 respondenti crede ca echipa financiara le-ar spune ca le pierd timpul
  • 29% fac mai multe investmentii in valorile de brand (prin donatii, de exemplu), un numar similar muta bugetele de pe achizitii pe retentie, 45% isi modifica reclamele/continutul pentru a fi relevante si 47% isi schimba mesajul pentru a pune accentul pe fulfilment/produse/servicii digitale
  • companiile isi muta si resursele – 19% au preluat in-house tot ce faceau prin colaboratori, 47% muta angajatii intre echipe, pentru a face fata noilor cerreri
  • sunt si vesti bune – 42% dintre marketeri spun ca au vazut inovatii in comunicarea clientelara, iar 43% spun ca au au folosit elemente noi de marketing messaging si branding pe care le-ar putea utiliza si dupa terminarea pandemiei

Leave a reply