Marea Britanie: Boohoo.com a lansat un marketplace, cu peste 150 de branduri
Boohoo si-a extins oferta, in Marea Britanie, aflam de pe retailgazette.co.uk, pentru a deveni „destinatia nr. 1 pentru tot ce inseamna Fashion, Beauty si Lifestyle”. In acest scop, a creat o sectiune de marketplace pe website-ul propriu (intitulata Boohoo Brands), care include 150 de branduri ca L’Oreal Paris, Ray-Ban, Marc Jacobs si Michael Kors.
Noul marketplace va fi lansat oficial pe 31 august. „Suntem incredibil de incantati sa prezentam Boohoo Brands, noul nostru marketplace, care reuneste o selectie excelenta de produse de Fashion, Beauty si lifestyle. Aceasta initiativa reflecta angajamentul nostru de a oferi clientilor nostri optiuni diverse si de inalta calitate, intr-un singur loc accesibil. Prin parteneriatul cu aceste branduri complementare, imbunatatim experienta de cumparaturi si ne asiguram ca Boohoo.com ramane o destinatie de top pentru consumatorii din Marea Britanie”, a transmis James Blacklock (Chief Product Officer Boohoo).
Ideea este menita sa atraga consumatorii care nu prea mai fac cumparaturi pe Boohoo.com. In ultimul an fiscal, incheiat pe 29 februarie 2024, retailerul britanic a avut vanzari mai mici cu 17%, (care au totalizat 1,46 miliarde £, cu aproape 160 de milioane £ mai putin ca in anul precedent). Inflatia si conditiile dificile de pe piata de profil au determinat britanicii sa aleaga alti retaileri. Acum 2 ani, Boohoo incerca sa-si mai reduca pierderile, prin perceperea unei taxe de retur pentru produselor cumparate online, de 1,99 £.
Comentariu ( 1 )
[…] implementand procese de productie rapida, pe modelul Shein, respectiv lansandu-si propriul marketplace), NEXT are motive de bucurie. Prin urmare, estimarile apropo de profit au inregistrat si ele o […]