Marea Britanie: 54% dintre membrii Generatiei Z prefera cumparaturile online (studiu)
Aproape jumatate (49%) dintre consumatorii britanici de pana la 24 de ani (Generatia Z) spun ca se simt anxiosi cand fac cumparaturi in magazinele fizice. De aceea 54% prefera achizitiile e-commerce, anunta internetretailing.net, citand rezultatele unui studiu marca M-Cube. Motivele principale? Gasesc mai rapid si mai usor produsele dorite (73%) si pot cumpara ce vor oricand si oriunde ar fi (68%).
47% dintre tinerii de 18-24 de ani care au fost chestionati de sursa amintita spun ca simt mai multa anxietate in magazinele offline acum, post-pandemia COVID-19, decat inainte de aceasta. 49% s-au simtit mereu la fel de anxiosi. 48% spun ca prefera sa afle informatiile dorite cautandu-le in meiul digital si nu interactionand cu angajatii din locatiile fizice.
Cei 46% dintre tinerii britanici care prefera shoppingul in magazinele traditionale spun ca motivele sunt faptul ca obtin pe loc produsul cumparat (71%), faptul ca pot vedea si atinge produsul inainte de achizitia acestuia (66%) si faptul ce se bucura de experienta de cumparare offline (49%).
60% dintre britanicii de 18-42 de ani cred ca experientele de achizitii din magazinele fizice trebuie imbunatatita. Majoritatea au mentionat ca acest spatii trebuie sa devina mai sociale, sa ofere consumatorilor un acces mai rapid la informatii si sa integreze mai multe coduri QR in acest scop, dar si sa isi imbunatateasca sistemul de iluminat si muzica difuzata.
Leave a reply