Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marea Britanie: 26% dintre consumatori au abonamente online (raport)

Abonamentele online au devenit din ce in ce mai populare in Marea Britanie, informeaza royalmailgroup.com, pandemia provocata de noul coronavirus si lockdown-ul care a urmat fiind principalele cauze. Cele mai populare categorii de abonamente digitale sunt cele la mancare, bauturi, retete si produse de ingrijire personala pentru barbati.

Un raport recent marca Royal Mail („UK Subscription Box Market”) noteaza ca peste un sfert (26%) dintre consumatorii britanici au un abonament online pentru mancare sau bautura. Acest tip de servicii au avut cea mai mare crestere YoY, in 2020. Piata pentru abonamente la alimente, bauturi si retete au o valoare combinata de peste 1 miliard £ (fata de aproape 420 de milioane £, in 2017) , pana in 2025 suma urmand sa depaseasca 1,5 miliarde £.

Pandemia COVID-19 a determinat consumatorii britanici sa incerce sa limiteze iesirile la cumparaturi, chiar si in cazul produselor esentiale. Afacerile locale inteleg din ce in ce mai bine potentialul abonamentelor online si au inceput sa ofere – pe langa alimente si mancare – si abonamente cu produse de ingrijire personala (lame si accesorii de ras), de igiena (deodorante) si pentru curatenie (detergent). Piata produselor de ingrijire masculina a crescut cu 108% intre 2017 si 2020, atingand valoarea de 41,7 milioane £. 11% dintre cumparatorii britanici au abonamente online la un serviciu cu produse cosmetice si de ingrijire.

De curand, un alt studiu britanic a descoperit ca doar 1 din 50 de cumparatori britanici si-au pastrat abonamentele online mai mult de 12 luni. In medie, consumatorii din Marea Britanie isi anuleaza abonamentele in 5,3 luni.

Leave a reply