FlorideLux.ro lanseaza primul serviciu de imprimare a mesajelor pe flori
FlorideLux.ro anunta, intr-un comunciat de presa, lansarea serviciului „Trandafiri care vorbesc”, care ofera posibilitatea imprimarii unui mesaj pe flori, in special trandafiri. Unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale si cadouri online si offline din Romania, FlorideLux.ro este prima florarie din Romania care ofera pe scara larga acest tip de serviciu. Compania estimeaza ca noul serviciu va genera vanzari de 20.000 € in primul an de la lansare. In viitorul apropiat, gama de flori pe care se poate face imprimarea se va extinde, urmad sa include lalale sau cale.
Clientii care aleg acest serviciu pot imprima pe trandafiri orice tip de mesaj de maximum 30 de caractere, coduri QR sau fotografii cu putina informatie. Procesul este simplu: in pagina de produs, clientii aleg fie mesajul standard, fie un mesaj personalizat, pretul produsului ajustandu-se automat, in functie de tipul mesajului. Ulterior, mesajul este pregatit pentru imprimare conform cerintelor clientului, utilizandu-se o imprimanta dedicata, care functioneaza independent si care permite companiei sa raspunda cu rapiditate solicitarilor. Imprimarea se face color, iar pentru o estetica de impact, reprezentantii FlorideLux.ro recomanda alegerea a maximum doua culori.
„Conceptul noului serviciu a pornit de la ideea de a personaliza si mai mult buchetul cu flori, primind multe cereri in acest sens din partea clientilor de-a lungul timpului. Astfel am lansat serviciul «Trandafiri care vorbesc», fiind prima florarie din Romania care ofera aceasta optiune la scara larga. Totodata, pentru companii putem imprima logo-ul pe trandafiri, cale, lalele sau alte flori cu suprafata lina care permit imprimarea”, transmite Marius Dosinescu (foto, CEO si fondator FlorideLux).
Potrivit reprezentantilor companiei, pretul pentru un astfel de serviciu variaza intre 27 si 47 de lei per fir in functie de tipul mesajului ales. Noul serviciu se adreseaza persoanelor care pun accentul mai mult pe gestul de a darui decat pe volum sau cantitate, dar isi doresc in acelasi timp ca impactul cadoului lor sa fie unul puternic pentru destinatar.
Leave a reply