Magazin universal schimbat in magazin de nisa?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Am deschis de cateva luni (mai exact 3) un magazin online care are 3-4 nise. Problema e ca probabil datorita diferentelor de pret dintre o nisa si alta unele produse se vand mai bine altele nu atat de bine desi adaosul comercial e la fel si produsele de acceasi calitate. Ma gandesc ca poate ar trebui sa le diferentiez.. Daca l-am inceput asa deja, e o idee buna sa il separ acum pe nise, sau mai bine continui cu el asa?

Deschis 0
Customer Service & Sales Organizare magazin online Planul de afaceri Beni 10 ani 4 raspuns 1268 vizualizari 0

Răspunsuri ( 4 )

    0
    2014-05-15T07:37:40+03:00

    Pentru inceput vezi discutiile de pe acest tag:
    https://ecompedia.ro/tag-uri/magazin-de-nisa

    0
    2014-05-15T08:08:38+03:00

    Eu văd lucrurile așa (nu înseamnă că sunt o idee bună sau rea):

    Dacă nișele sunt complementare, aș păstra magazinul așa cum este, și probabil aș adopta strategii de promovare diferite, în funcție de marjă și de veniturile pe care fiecare nișă le aduce.
    Motivul?: Poate că într-adevăr unele produse se vând mai puțin, dar încrederea pe care clienții au acordat-o magazinului atunci când au cumpărat produsul mai ieftin i-ar putea face să ia în calcul și achiziția produsului mai scump, din cealaltă categorie. Poate nu acum, ci în viitor.

    Poți încerca să comunici mai mult cu clienții tăi și să încerci să faci cross-selling, sau în funcție de prima achiziție și de întinderea în timp a ciclului de achiziție, să le trimiți comunicări personalizate. Dacă au cumpărat X să le trimiți la scurt timp un newsletter (sau să îi remarketezi în FB dacă e cazul) cu produse din categoria Y.

    Dacă, în schimb vinzi în același magazin piese auto, mâncare de căței și accesorii glossy, poate ar fi mai bine să le desparți.

  1. Buna ziua, eu propun sa va definiti bine politica ( sau strategia ) a-ti intrat pe piata cu nisa de produse – puteti adauga mai multe produse si pastra nisa, a-ti intrat cu diferentierea de pret pe o nisa – asta eu vad a fi foarte targetat … mai mult evoltutia pe cele 3 luni e prea putin relevanta .

    In ceea ce priveste politica( strategia) eu recomanda sa va faceti una – cel putin initiala – analitica si sa o mentineti sa contorizati rezultatele pentru o perioada .
    Schimbarea destul de frecventa a strategiei de pret si de produse va destabiliza clientii… discutia este destul de delicata va sustin cu suport pe aceasta parte/ ma puteti contacta.

Lasă un răspuns lui Liviu Taloi

Browse