In ce consta deschiderea unui magazin online?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua, as dori sa stiu in ce consta deschiderea unui magazin online pentru vanzarea de produse(de orice tip),inca nu ne-am hotarat.

  1. am inteles ca trebuie facut SRL pentru ca este mult mai benefic decat un PFA, intrebarea mea ar fi de cati bani ai nevoie pentru a deschide firma si unde mai exact trebuie sa mergi?
  2. la cine as putea sa apelez pentru un ajutor (bineinteles contra cost) din partea unei persoane care sa stie sa se ocupe de acest site? ma gandesc ca sunt persoane destul de in masura sa se implice dpdv al it-lui
  3. contabilul/a trebuie angajata din momentul in care deschizi si SRL sau poti merge 2 3 luni fara?

Va multumesc anticipat,
O zi buna

Deschis 0
Chestiuni legale Contabilitate & Gestiune Organizare magazin online Planul de afaceri Realizare magazin online Mihaela Fira 8 ani 7 raspuns 2816 vizualizari 0

Răspunsuri ( 7 )

  1. La punctul 2: Ce buget lunar exista pentru magazin?

  2. Contabil trebuie sa angajezi pe srl pana trebuie sa depui declaratia trimestriala (depinde foarte mult cand deschizi si cand trebuie sa depui declaratia). Eu iti recomand pe http://auditexpert.ro daca esti din Bucuresti.

    Ca sa il deschizi iti trebuie un sediu social ( nu iti recomand sa il deschizi la avocat).
    Poti sa mergi la registru comertului tu in persoana, dar este un loc al iadului pavat cu intenti bune (este foarte mare coada si cel putin in Bucuresti sa sta de la 6 la coada). Asa ca ai de ales ori sa apelezi la o firma de contabilitate ori la o firma de avocatura.

    Pe partea de it in functie de ai nevoie poti sa incerci in prima faza fara o echipa sa incerci diferite platforme, si ulterior sa te duci catre diferite firme din aceasta zona

    0
    2016-04-23T19:16:42+03:00

    Ptr firma gasesti o multime pe google care te pot ajuta cu un cost modic. In mare firma noua te costa 900-1000 lei cu totul. De vazut daca nu te incadrezi in vre un program gen SRL-D.

    Daca nu te pricepi vei avea cu siguranta nevoie de ajutor, un magazin are mai multe „componente”, dincolo de realizarea si gazduirea lui, unde da zicem ca le iei pachet, pana la continut si promovare. Ai putea incepe cu un pachet pe platforme gen shopmania unde platesti o taxa lunara si ai cam toate facilitatile necesare. Dar cineva trebuie sa introduca produsele in magazin, cu foto, descriere, caracteristici, etc. Un magazin are nevoie de promovare: Facebook ads, adwords, afiliere, retarghetare. Social media este din nou importanta: facebook, instagram, youtube, twitter, etc. In plus iti trebuie ceva design, ptr bannere de site, promotii sau materialele ptr social media. Mici modificari care le ai dori, gen alta nuanta la buton vor trebui facute de un programator. In concluzie ai nevoie de o mica echipa.

    Contabil ai nevoie din prima zi, de la deschidere acesta va rezolva unele formalitati administrativ/fiscale.

    0
    2016-04-23T22:29:13+03:00

    Salutare. Prin toate acestea am trecut si eu. Te rog sa imi lasi un PM la adresa de e-mail: office[at]fastonline.ro, unde iti voi explica tot ce trebuie sa faci si costurile necesare. Daca doresti, putem colabora. Multumesc!

    0
    2016-04-24T10:54:31+03:00

    Buna!

    Iti raspund punctual intrebarilor tale:

    1. Da, SRL-ul este mai bun decat PFA-ul; asta nu doar prin prisma faptului ca s-au „inrautatit” conditiile impuse de stat pt un PFA, ci mai degraba pentru ca potentialii furnizori „te vad” mai bine daca esti SRL in loc de PFA. Asta am patit-o eu pe pielea mea. Pe de alta parte, la SRL se calculeaza altfel banii pe care ii scoti tu ca persoana fizica din firma. Aici trebuie sa te documentezi mai in detaliu ca sa vezi daca intr-adevar vrei SRL / PFA.

    Pentru deschis firma trebuie sa mergi la Registrul Comertului din orasul tau (acolo e un birou de informatii unde te asezi frumos la masa, ii spui persoanei de acolo cam ce vrei sa faci si ea te ghideaza si iti spune cam ce trebuie sa faci si cam ce acte ai nevoie. Iti recomand sa te documentezi inainte sa ajungi la acel birou pentru ca sigur vei avea multe intrebari de adresat acelei persoane. Sunt mai multe decizii de luat in calcul la inceput: platitor de tva / neplatitor de tva, etc etc).

    Va trebui sa treci si pe la ANAF si pe la asociatia de locatari (daca sediul social al firmei va fi la bloc) ca sa ceri un formular in care vecinii tai de apartament sa semneze ca sunt de acord ca in apartamentul tau sa existe un sediu social de firma.

    2. Pentru site sunt nspe mii de firme care se ocupa cu asta… Depinde ce fel de site vrei sa faci (cate zeci / sute / mii / zeci de mii de produse vei avea pe el; in functie de asta trebuie aleasa cu grija platforma pe care e construit site-ul; unele platforme suporta mii / zeci de mii de produse, altele nu). Daca vei vinde cateva zeci / sute de produse poti apela la un prieten care sa iti faca un site pe bani putini.

    3. Contabilul nu trebuie angajat, ci poti semna contract de colaborare. Practic el emite lunar facturi si tu le achiti. 🙂
    Nu poti merge 2-3 luni fara contabil pentru ca sunt anumite declaratii ce trebuie depuse la timp (lunar) la ANAF.

    P.S. Iti recomand cu caldura sa apelezi la un specialist (jurist) de la care sa cumperi consultanta (chiar daca te va costa cateva sute de lei). Vei vedea ulterior ca a fost o investitie buna.

    Succes!

    0
    2016-04-24T15:04:12+03:00

    1. SRL este de preferat. Sunt niste taxe de achitat apx 600 de lei plus onorariul cabinetului de avocatura sau cine te ajuta. Daca te descurci fara ei, doar taxele respective.

    2. Pt site poti sa apelezi la o firma unde inchiriezi cu o suma lunara tot hosting, site, care e indicata daca nu stii nimic in domeniul respectiv. Altfel, poti sa iti iei un hosting pt gazduite pagina, o platforma free gen prestashop si o firma / programator sa te ajute cu configurarea si personalizarea ei. Daca esti tehnic, poti sa personalizezi si singur platforma gen prestashop, cu achizitia unor module in functie de ce facilitati vrei sa aibe siteul. Domeniul .ro se ia de la ROTLD.

    3. Contabilitatea se tine din momentul in care ai firma, cu un contract cu o firma de contabilitate. Nu e necesar sa ai contabil angajat.

    Bafta.

  3. Buna ziua,

    Va putem ajuta pe partea de online si putem sa gasim impreuna o solutie va asteptam cu un email pe salut@activ-it.ro sau la telefon 0743-193-433

Lasă un răspuns lui Liviu H

Browse