Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Made.com testeaza live-chat-ul cu showroom-ul

made

Compania britanica Made.com – fondata in 2010, cu sediul la Londra, care creeaza si vinde mobilier si accesorii pentru casa – isi foloseste reteaua de showroom-uri din Europa in completarea site-ului online, scrie retaildive.com. Retailerul a inceput sa testeze functionalitatea  chat-ului, dar nu folosind chatbots, ci angajati ai acestor showroom-uri, care au experienta necesara pentru a oferi clientilor informatiile potrivite.

Cum functioneaza sistemul? Clientii online ai Made.com, care se gandesc sa cumpere un produs, intra pe live-chat-ul care le este pus la dispozitie (si care foloseste tehnologie marca Hero). Aici, intra in contact direct cu angajatii din showroom-ul fizic, permitandu-i clientului o experienta omnichannel menita sa umple cosul online, nu cel traditional, intr-un magazin offline.

In plus, compania britanica a anuntat recent lansarea unei noi aplicatii iOS disponibile in App Store (care a fost creata cu ajutorul companiei Poq). 60% din traficul online pe Made.com vine de pe dispozitive mobile.

Raspunde la aceasta intrebare