Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Made.com testeaza live-chat-ul cu showroom-ul

made

Compania britanica Made.com – fondata in 2010, cu sediul la Londra, care creeaza si vinde mobilier si accesorii pentru casa – isi foloseste reteaua de showroom-uri din Europa in completarea site-ului online, scrie retaildive.com. Retailerul a inceput sa testeze functionalitatea  chat-ului, dar nu folosind chatbots, ci angajati ai acestor showroom-uri, care au experienta necesara pentru a oferi clientilor informatiile potrivite.

Cum functioneaza sistemul? Clientii online ai Made.com, care se gandesc sa cumpere un produs, intra pe live-chat-ul care le este pus la dispozitie (si care foloseste tehnologie marca Hero). Aici, intra in contact direct cu angajatii din showroom-ul fizic, permitandu-i clientului o experienta omnichannel menita sa umple cosul online, nu cel traditional, intr-un magazin offline.

In plus, compania britanica a anuntat recent lansarea unei noi aplicatii iOS disponibile in App Store (care a fost creata cu ajutorul companiei Poq). 60% din traficul online pe Made.com vine de pe dispozitive mobile.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply