Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Macy’s si-a facut angajatii influenceri online

macystylecrew

Dupa o perioada de proba, in toamna trecuta, Macy’s a lansat programul Macy’s Style Crew, in care se pot inscrie angajati din toate magazinele din SUA (momentan exista deja peste 300 in sistem), care vor sa devina ambasadori de brand pentru companie, scrie glossy.co. Aceasta initiativa de „vanzari sociale” ii motiveaza pe acestia sa creeze si sa share-uiasca pe social media, cu #macysstylecrew, imagini si clipuri video originale si interesante, fiind motivati financiar de un comision din vanzarile generate de continutul creat de ei (la fel cum se intampla in magazinele fizice Macy’s).

In toamna, primii 20 de influenceri testati au strans 6.500 de click-uri pe continutul share-uit, in 3 luni. Cassandra Jones (SVP al Departamentului de Fashion si Strategie Digitala Macy’s) spune ca initiativa indica faptul ca Macy’s vrea sa fie privita drept un retailer orientat spre fashion si tendinte, cu ajutorul influencer marketingului. Compania e decisa de ceva timp sa se axeze pe online si a investit in e-commerce, imbunatatind experienta utilizatorilor pe site-ul propriu, updatand aplicatia proprie si lansand un nou program de loialitate.

Apeland la proprii angajati, taie din costuri si se asigura ca influencerii cu pricina chiar produc continut relevant, inteleg brand-ul, au vocea si autoritatea Macy’s, nu sunt niste vedete de carton de pe Instagram, care fac postari pe bani grei, care nu cresc deloc vanzarile.

Lasa un raspuns