Macys

Cu cateva zile in urma, gigantul Macy’s a anuntat ca are de gand sa inchida portile a 15% dintre locatiile fizice neprofitabile din SUA (adica 100 de magazine), citim pe washingtonpost.com. Miscarea vine ca urmare a numarului prea mare de magazine offline intr-o lume in care shopping-ului online e la putere, spun mai-marii companiei fondate in 1858 si axate pe moda si accesorii. Compania explica: in cel mai recent trimestru, a avut o scadere de 2,6% a vanzarilor fata de perioada similara a anului anterior, iar in trimestrul anterior procentul e si mai mare – 6,1% scadere.

Macy’s mai inchisese, imediat dupa Sarbatori, cateva zeci de locatii offline care nu aveau vanzari stralucite (multe dintre magazine sunt amplasate in mall-uri mici, regionale; multi clienti prefera preturile mai mici de la retaileri ca T.J. Maxx ori H&M; turistii straini nu mai cheltuie ca aceeasi veselie bani in SUA, din cauza puterii dolarului). Consecintele financiare ale inchiderii celor 100 de locatii? Vanzari anuale mai mici cu in jur de 1 miliard $, spune compania.

Miscarea nu a speriat investitorii, care o vad drept un semn ca Macy’s ia masuri proactive, mai scrie site-ul mentionat anterior: actiunile companiei au crescut cu 17% in ziua anuntului cu pricina. „Admitem ca aceste locatii nu ne aduc un profit adecvat si adeseori nu ofera o experienta de shopping care sa reflecte aspiratiile noastre pentru brand-ul Macy’s”, a explicat Jeff Gennette, viitorul CEO (din 2017 incolo) al brand-ului.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)