Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

In luna martie, Gomag sarbatoreste femeile antreprenor

femeile antreprenor

Sub deviza #AntreprenoriatLaFeminin, in luna martie, Gomag sarbatoreste femeile antreprenor printr-o serie aparte pe blog, cu 9 dintre antreprenoarele care detin un magazin online pe platforma.

 

Incepand cu 1 martie, echipa a dat startul seriei printr-un studiu de caz video impreuna cu Nicoleta Muresan, proprietara magazinului UleiSomcuta, care dupa un an si jumatate pe platforma a reusit performanta sa aiba vanzari zilnice chiar si cu 17 produse in catalog – dovada ca pana si magazinele mici, la inceput de drum, au potential maxim online.

nicoleta muresan

Iata un fragment din interviul cu Nicoleta:

 

Fata de anul trecut, comenzile au crescut cam cu 30%. Ideea e ca noi suntem doi, eu si tatal meu, intr-un business care necesita foarte multe activitate din partea amandurora.

 

El se ocupa mai mult de achizitia de seminte si productie, impreuna ambalam – cand ambalam mai vine si restul familiei, implicit si fiica mea care abia asteapta sa lucreze ceva – dar pe partea de marketing, vanzari, relatii clienti, sunt eu.

 

Vezi studiu de caz in intregime aici: UleiSomcuta.ro are comenzi zilnice chiar si cu 17 de produse in magazin [Studiu de caz].

 

Cel de-al doilea interviu a fost realizat impreuna cu Laura Sardescu, proprietara a doua magazine online pe Gomag, NeaKaisa si Wolo. Laura a imbinat cunostintele dobandite in facultate cu pasiunea pentru design interior in crearea magazinelor ce capata astazi din ce in ce mai multa vizibilitate.

laura sardescu

Iata un fragment din interviul cu Laura:

 

Fiecare pas mai putin intelept m-a ajutat sa invat mai multe, sa cresc, sa cunosc mai bine cine sunt si de ce fac ceea ce fac. Bineinteles ca inveti atat din greseli, cat si din ceea ce merge bine de la inceput, dar atunci cand ai o victorie, este simplu sa te bucuri de ea si sa o replici.

 

In timp ce un esec, pentru a fi la finalul zilei un succes, trebuie sa te invete cum sa nu il repeti. Cumva, invatam mai repede din ceea ce nu merge decat din ceea ce merge perfect.

 

Vezi intregul interviu aici: De Vorba Cu Laura Sardescu de la NeaKaisa & Wolo #AntreprenoriatLaFeminin.

 

In interviul cu numarul trei, echipa Gomag a discutat cu Raluca Ghetu, Online Business Manager la MacoStore, magazin dezvoltat ca ramura B2C a brandului MACO. Business-ul ei a inceput ca o afacere de familie si, pas cu pas, astazi a ajuns sa fie cunoscut drept unul dintre cei mai populari distribuitori de materiale de constructii.

raluca-ghetu

Iata un fragment din interviul cu Raluca:

 

Clientii multumiti sunt sensul afacerii. Cand un client multumit revine sau te recomanda altora, e de bine.

 

Comertul online este o industrie cu risc si volatilitate mari, asa ca riscul cel mai mare este sa nu iti iasa. Insa daca abordezi strategia “fail cheap”, cred ca nu esti in mare pericol.

 

Vezi intregul interviu aici: De Vorba Cu Raluca Ghetu de la MacoStore #AntreprenoriatLaFeminin.

 

Seria continua cu Adriana Simion, proprietara magazinului ProduseCosmetice dar si o femeie de afaceri cu experienta. Adriana si-a creat propriul business incepand din 2009, pornind cu un buget minuscul iar astazi se bucura de aprecierea a zeci de mii de femei pe care le ajuta sa se simta mai frumoase si mai increzatoare in ele insele.

adriana-simion

Iata un fragment din interviul cu Adriana:

 

Cea mai mare satisfactie este faptul ca pot ajuta femeile sa se simta mai frumoase si ca multi clienti apeleaza la noi pentru consultanta, considerandu-ne un etalon pentru aceasta nisa.

 

Cel mai mare risc a fost atunci cand am incercat o fuziune cu un partener din competitie, care a incercat sa isi insuseasca integral toata afacerea.

 

Citeste intregul interviu aici: De Vorba Cu Adriana Simion de la ProduseCosmetice.ro #AntreprenoriatLaFeminin.

 

In continuare, Gomag a stat de vorba cu Ramona Maria Vecean, proprietara magazinului Nola Kids – shop din care parintii pot cumpara sau inchiria scaune auto dar si alte produse conexe. Ramona este un exemplu de antreprenoare ce si-a creat business-ul pornind de la o problema pentru care nu gasea o solutie potrivita – astazi, recomandarile clientilor ii atesta reusita.

ramona-vecean

Iata un fragment din interviul cu Ramona:

 

E greu sa dai sfaturi pentru ca fiecare afacere e unica in felul ei, dar cred ca cele mai importante elemente sunt pasiunea si respectul fata de clienti; acestea doua nu le poti disimula, chiar daca incerci.

 

Rabdarea este foarte importanta in momentele (dese) de nesiguranta si oricat de dureros ar fi sa esuezi, trebuie sa iti gasesti forta de a o lua de la capat. Experienta pe care o acumulezi te ajuta foarte mult.

 

Citeste interviul in intregime aici: De Vorba Cu Ramona Maria Vecean de la Nola Kids #AntreprenoriatLaFeminin.

 

Seria continua cu Sorina Carstoiu, proprietara magazinului Sano Bueno care, dupa cum spune ea, ofera “rasfat si stare de bine”. Dupa multi ani in diverse corporatii, Sorina a decis sa isi deschida propria afacere online, impulsionata de dorinta de a le asigura, in primul rand, copiilor ei un stil de viata sanatos si echilibrat.

sorina-carstoiu

Iata un fragment din interviul cu Sorina:

Daca e sa ma uit la lista de clienti a magazinului nostru, deja nu mai vorbim de “early adopters”. Gasesc acolo oameni de toate varstele si din toate zonele tarii care descopera si apreciaza foarte mult usurinta si comoditatea de a comanda online.

 

In plus, online-ul le ofera acces la anumite produse pe care nu le gasesc la magazinele din proximitate. Un magazin fizic este destul de mult limitat de locatie, de “vad”. In online ai oportunitatea sa iti construiesti singur “vadul”. Nu e deloc usor, dar e in mainile tale.

 

Descopera interviul in intregime aici: De Vorba Cu Sorina Carstoiu de la Sano Bueno #AntreprenoriatLaFeminin.

 

Echipa Gomag a stat de vorba, in continuare, cu Ana-Maria (Amia) Morar de la PentruAnimale, primul petshop online de pe piata romaneasca. Amia a luat decizia de a deschide un business online datorita unei nevoi personale iar astazi numele PentruAnimale este bine cunoscut pe piata de eCommerce, fiind castigator in repetate randuri la GPeC.

amia-morar

Iata un fragment din interviul cu Amia:

 

“Satisfactia in cazul nostru se masoara in stelutele acelea primite pe pagina de Facebook de la clientii multumiti. Sau in mesajele in care ne ataseaza poze cu animalele lor de companie care sunt fericite, se hranesc corect sau care folosesc produse adecvate, pentru ca am reusit sa le transmitem diferentele intre tipurile de produse.

 

In ceea ce priveste riscul, orice decizie pe care o iei implica un risc. Cum cuantifici riscul asumat daca nu stii care este cealalta varianta de terminare a scenariului!? De multe ori lucrurile minore pot avea cel mai mare impact. Am invatat asta si de la boardgames.”

 

Citeste interviul in intregime aici: De Vorba Cu Ana-Maria (Amia) Morar de la PentruAnimale #AntreprenoriatLaFeminin.

 

Seria continua cu Luana Agapie, proprietara magazinului Natis, in care gasesti un portofoliu vast, de peste 4000 de produse naturiste. Luana este atat antreprenoare cat si expert contabil iar decizia de a-si deschide propriul magazin online a venit din dorinta de a dispune de timpul personal dupa bunul plac.

luana-agapie

Iata un fragment din interviul cu Luana:

 

“Eu vad business-ul ca pe un puzzle si de fiecare data cand stiu ca am facut ceva bine, e ca si cum am legat 2 piese din acel puzzle – asta e una din cele mai mari satisfactii. E bucuria ca ai facut ceva care iti place.

 

Cel mai mare risc asumat e faptul ca s-ar putea ca business-ul sa nu mai mearga si sa se piarda toate eforturile investite – timp, bani, energie. Dar e ok, oricand poti sa incepi din nou.”

 

Citeste interviul in intregime aici: De Vorba Cu Luana Agapie de la Natis.ro #AntreprenoriatLaFeminin.

 

Seria lunii martie pe blogul Gomag se incheie prin interviul realizat impreuna cu Andra Stegarescu, proprietara magazinului Ava-Boutique. Magazinul vinde online produse pentru bebelusi, incepand de la carucioare pana la jucarii si produse pentru sanatatea celor mici.

andra stegarescu

Iata un fragment din interviul cu Andra:

 

“Multi ani am lucrat in vanzari si eram mult mai bucuroasa cand primeam de la clienti feedback-uri pozitive decat atunci cand incasam comisionul aferent. Se pare ca s-a pastrat acest obicei.

 

Principala preocupare este clientul multumit si ne bucuram nespus atunci cand primim acel feedback pozitiv de care va spuneam. Este practic combustibilul ce ne alimenteaza dorinta de a continua.

 

Riscuri au fost si sunt. Poate mai multe decat as vrea eu sa analizez. Un start up intr-o piata destul de aglomerata, alaturi de jucatori mari… este unul dintre ele. Am insa incredere ca vom reusi.”

 

Citeste interviul in intregime aici: De vorba cu Andra Stegarescu de la Ava Boutique #AntreprenoriatLaFeminin.

 

Cele 9 interviuri de mai sus sunt mai mult decat povesti de business, sunt un exemplu ca magazinele online mici si oameni obisnuiti – fara o pregatire intensiva in eCommerce sau marketing – au capacitatea sa vanda online, cu succes, zi de zi.

 

Nu trebuie sa fii cap de lista pe piata pentru a vinde online in mod real. Trebuie doar sa incepi.

 

Cu dedicare, multa munca si incepand sa urmezi exemplul antreprenoarelor de pe platforma Gomag, poti sa iti construiesti si tu propriul business online.

 

Vrei un magazin online? Incearca gratuit platforma Gomag pentru 15 zile, creeaza-ti magazinul asa cum il visezi si apoi alege abonamentul potrivit pentru nevoile tale.

Raspunde la aceasta intrebare