Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

LinkedIn ne motiveaza sa cumparam cel mai mult online

linkedin

LinkedIn conduce detasat in clasamentul retelelor de socializare care influenteaza cumparaturile online, a descoperit emarketer.com, in timp ce Pinterest se afla printre ultimele locuri in acelasi top. Un studiu publicat luna trecuta de AddShoppers a descoperit ca – la nivel global – valoarea medie a cosului comandat online de un client, in urma informatiilor aflate pe retelele sociale, variaza de la aproape 207 $ (LinkedIn), la 177 $ (StumbleUpon – motor de cautare care recomanda continut online utilizatorului), 165 $ (Facebook), 162 $ (Twitter) si numai 88 $ (Wanelo – care se recomanda drept un mall digital).

linkedin 2

Un alt sondaj din vara anului incheiat recent sustine ca, desi Pinterest e o retea de socializare axata pe distributia de imagini, Instagram produce conversii usor mai mari in randul utilizatorilor din SUA si Marea Britanie. Astfel, in total, in ambele tari amintite anterior, Facebook produce cele ai mari rate de conversie (64%), urmat de Twitter (19%), Instagram (9%) si Pinterest (5%).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply