Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

LinkedIn ne motiveaza sa cumparam cel mai mult online

linkedin

LinkedIn conduce detasat in clasamentul retelelor de socializare care influenteaza cumparaturile online, a descoperit emarketer.com, in timp ce Pinterest se afla printre ultimele locuri in acelasi top. Un studiu publicat luna trecuta de AddShoppers a descoperit ca – la nivel global – valoarea medie a cosului comandat online de un client, in urma informatiilor aflate pe retelele sociale, variaza de la aproape 207 $ (LinkedIn), la 177 $ (StumbleUpon – motor de cautare care recomanda continut online utilizatorului), 165 $ (Facebook), 162 $ (Twitter) si numai 88 $ (Wanelo – care se recomanda drept un mall digital).

linkedin 2

Un alt sondaj din vara anului incheiat recent sustine ca, desi Pinterest e o retea de socializare axata pe distributia de imagini, Instagram produce conversii usor mai mari in randul utilizatorilor din SUA si Marea Britanie. Astfel, in total, in ambele tari amintite anterior, Facebook produce cele ai mari rate de conversie (64%), urmat de Twitter (19%), Instagram (9%) si Pinterest (5%).

Raspunde la aceasta intrebare