LinkedIn ne motiveaza sa cumparam cel mai mult online
LinkedIn conduce detasat in clasamentul retelelor de socializare care influenteaza cumparaturile online, a descoperit emarketer.com, in timp ce Pinterest se afla printre ultimele locuri in acelasi top. Un studiu publicat luna trecuta de AddShoppers a descoperit ca – la nivel global – valoarea medie a cosului comandat online de un client, in urma informatiilor aflate pe retelele sociale, variaza de la aproape 207 $ (LinkedIn), la 177 $ (StumbleUpon – motor de cautare care recomanda continut online utilizatorului), 165 $ (Facebook), 162 $ (Twitter) si numai 88 $ (Wanelo – care se recomanda drept un mall digital).
Un alt sondaj din vara anului incheiat recent sustine ca, desi Pinterest e o retea de socializare axata pe distributia de imagini, Instagram produce conversii usor mai mari in randul utilizatorilor din SUA si Marea Britanie. Astfel, in total, in ambele tari amintite anterior, Facebook produce cele ai mari rate de conversie (64%), urmat de Twitter (19%), Instagram (9%) si Pinterest (5%).
Leave a reply