Ce a vandut Answear.ro de Valentine’s Day?
Brandurile de top au fost in fruntea preferintelor clientilor site-ului Answear.ro de Ziua Indragostitilor, anunta retailerul intr-un comunicat. Campania de reduceri organizata pe site (lider al pietei de fashion online din Polonia, care s-a lansat pe 15 decembrie la noi in tara) a dat roade: ponderea brand-urilor internationale de top a fost de peste 50% din totalul produselor comandate de clienti online. „In Romania, se observa o crestere a cererii in ceea ce priveste brandurile precum: Tommy Hilfiger, US Polo, Adidas Originals, French Connection, Lacoste, Valentino, DKNY. Cererea este cu atat mai crescuta cu cat Answear pune la dispozitia clientilor ultimele colectii ale brandurilor respective concomitent cu produse din sezonul trecut, ce intra in campanii promotionale”, a explicat Raluca Radu, Country Manager Answear Romania.
Clientii site-ului pun accentul pe originalitatea produselor comandate, iar cele mai multe intrebari puse de clienti se refera la dimensiunea si croiala produselor. Pe langa tabelul de marimi de pe site, depozitul poate confirma dimensiunile si trimite fotografii cu produsul despachetat. Aceasta metoda a fost aleasa pentru a preintampina returul si functioneaza: returul se situează sub 5% in primele 3 luni de la lansare.
Answear.ro se lauda cu peste 250 de produse livrate in fiecare zi si un cos minim de 150 lei. Sarbatorile primaverii au adus pe site doamne in cautare de „camasi”, „pulovere” si „pantofi sport” (acestea fiind cele mai accesate sectiuni, in ceea ce priveste publicul feminin) si domni in cautare de „lenjerie”, „rochii” si „articole sportive”.
Answear.com a fost lansat pe piata poloneza de fashion la finalul lui 2010 si s-a extins, in 2014, pe piata ceha si slovaca. Anul trecut, expasiunea internationala a continuat cu Ucraina si Romania.
Leave a reply